voorschoolse opvang

  • roos

    goh nou je neemt me de woorden uit de mond

    als u plaatst op een prik pagina c.q discussiepagina is de kans wellicht aanwezig dat men gaat reageren/discusieren als dat niet mag dan had je dat er gelijk bij moeten zetten ip prik wel maar graag geen respons…en reken maar dat je dan respons krijgt.

  • rebekka

    Als je wilt, kun je veel… Maar je moet wel echt willen…

  • gerard

    Neeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

  • gerard

    je vergeet de labrador……

  • rebekka

    hihi

  • roos

    eehhh…neee…?…u wilt geen kinderen(meer)…?

    komt dat door ons..van hier?

  • Rein

    Als ik dit allemaal hoor, dan behoor ik tot een groep die niets om kinderen geef

    Ik koop elk jaar 64 uur extra aan snipperuren om leuke dingen te doen met m'n kind

    Bovendien kan je weekendjes centerparks doen omdat je beide verdient, met1 salaris is dit vaak niet financieel haalbaar

    Ik zeg niet dat een vrouw 40 uur per week moet werken, maar 16 tot 24 uur vergroot je financiele ruimte roos schreef:

    >

    > goh nou je neemt me de woorden uit de mond

    > als u plaatst op een prik pagina c.q discussiepagina is de

    > kans wellicht aanwezig dat men gaat reageren/discusieren als

    > dat niet mag dan had je dat er gelijk bij moeten zetten ip

    > prik wel maar graag geen respons…en reken maar dat je dan

    > respons krijgt.

  • rebekka

    Ben ik dan zo dom dat ik gestopt ben met werken? ben ik dan zo harteloos dat ik niet dat extra weekendje centerparcs en 64 extra uur quality-time kan verorloven omdat ik altijd bij mijn kind wil zijn?

    Je kunt het dus ook omdraaien… Dat het net lijkt dat je mij veroordeeld!

    Dat ik het geen goede manier vind van opvoeden wil niet zeggen dat jij het dan ook geen goede manier moet vinden. Je kan erover discusieren, en misschien dat of jij of ik van mening veranderd. Zo niet, ook okee!

    Opvoeden gaat erover dat je doet wat je zelf het beste voor je kind vind.

    kleine ps: heb je niet het idee dat je je schuld gevoel (of je taak als ouder) afkoopt met dat weekendje… Ik denk dat je het zo vast niet bedoeld, maar ik lees het wel…

  • Rein

    Nee, ik koop geen schuldgevoel af met een weekendje centerparks, thuis heeft zij het ook wel naar haar zin.

    Doorgaans zitten kinderen toch de hele dag op school dus ook al werk je dan hoef je ze niet echt te missen

    Mijn dochter zit sinds een half jaar op speciaal onderwijs (op korte termijn moet zij weer naar het ruguliere basisonderwijs) Daarvoor zat zij ook op regulier basisonderwijs vandaar dat wij de na schoolse opvang aan gehouden hebben terwijl met het vervoer naschoolse opvang niet nodig was ivm lange reistijd

    M'n dochter wil zelf ook niet van de naschoolse opvang af, ik mag haar ook niet te vroeg ophalen.

    Dus kinderen zijn er zelf vaak ook blij mee

    rebekka schreef:

    >

    >

    >

    > Ben ik dan zo dom dat ik gestopt ben met werken? ben ik dan

    > zo harteloos dat ik niet dat extra weekendje centerparcs en

    > 64 extra uur quality-time kan verorloven omdat ik altijd bij

    > mijn kind wil zijn?

    >

    > Je kunt het dus ook omdraaien… Dat het net lijkt dat je mij

    > veroordeeld!

    >

    > Dat ik het geen goede manier vind van opvoeden wil niet

    > zeggen dat jij het dan ook geen goede manier moet vinden. Je

    > kan erover discusieren, en misschien dat of jij of ik van

    > mening veranderd. Zo niet, ook okee!

    >

    > Opvoeden gaat erover dat je doet wat je zelf het beste voor

    > je kind vind.

    >

    > kleine ps: heb je niet het idee dat je je schuld gevoel (of

    > je taak als ouder) afkoopt met dat weekendje… Ik denk dat

    > je het zo vast niet bedoeld, maar ik lees het wel…

  • gerard

    nee hoor, gewoon overtuigd kindervrij van mezelf uit.

    Dat is beter voor mijn eigen gemoedsrust, het milieu, en de wereld denk ik dan maar…….