voorschoolse opvang

  • Chris

    Ik zal even gewoon antwoord geven op de vraag

    Na de grote vakantie moeten schoeln de voor en naschoolse opvang hebben geregeld, of ze er dan klaar voor zijn is een andere vraag

  • rebekka

    Ach er zijn zat gemeentes waar je goedkoper kan kopen… Het is de prioriteit die je zelf legt.

    Persoonlijk vind ik het beste om thuis te blijven voor een jong kind. Juist voor haar ontwikkeling. Ik ben momenteel dan ook een zogehete “bewuste thuisblijfmoeder”…

    Kijk als jullie willen werken, omdat je groter wilt wonen, of juist in die gemeente, dan is dat jullie keuze. MAAR kom niet aan dat je wel MOET werken. Nee het is jullie keuze. Prima, we hoeven het niet eens te zijn ;)

    En ik ken ook best situaties waarvan ik denk, dat het best aardig geregeld is hoor. (hoewel ik denk dat kinderen tot de 4 jaar zowiezo hun moeder fulltime nodig hebben, maar daar gaat het nu niet over)

    Zelf wil ik ook weer gaan werken als mijn jongste 4 is, maar dan ga ik wel werk zoeken, waarbij de kinderen er geen last van hebben dat ik werk. Bijvoorbeeld op de dag dat mijn man vrij is, of 's avonds of juist onder schooltijd.

  • rebekka

    Nou ben ik hier niet helemaal in thuis hoor, maar volgensmij is ook de huizenmarkt een kwestie van vraag en aanbod… Als iedereen grote/duurdere huizen blijft kopen, zullen ze duur blijven….

  • rebekka

    :D

  • roos

    gelijk weer afschaffen

    hadden niet eens er klaar voor gemaakt mogen worden.

  • Rein

    Ik vroeg niet om een discussie

    Ik vroeg om het tijdstip dat scholen er klaar voor zijn roos schreef:

    >

    > gelijk weer afschaffen

    > hadden niet eens er klaar voor gemaakt mogen worden.

  • Caro

    Dit is anders wel een discussie bord;)

  • sandra

    nou ja dit hoor ik ook voor het eerst

  • sandra

    ik wens je veel succes met het vinden van je droombaan

  • roos

    wist je dat niet?

    volgensmij het een jaartje geleden als proef opgestart dat hele grote landelijke kinderopvang concern de mc donalds eh nee grapje ik bedoel The Nanny…