voorschoolse opvang

  • Caro

    "Bovendien stel ik nergens dat een wereld zonder kinderen beter zou zijn.

    Waar ik me wel aan erger is dat men via allerlei geldklopperij en valse voorwendselen zogenaamd begaan is met het milieu (al gore om maar eens wat te noemen), maar niemand durft te zeggen waar het echt op staat: dat door het menselijk voortplantingsgedrag de boel wel eens in het honderd zou kunnen lopen….. Een loffelijk streven zou zijn om hier in dit kikkerlandje het aantal mensen eens terug te brengen naar 10 miljoen, en vervolgens wereldwijd het aantal mensen te minderen…. maar ja, zolang als er figuren in lange jurken zijn (paus en imams om maar eens wat te noemen) die ons konijnengedrag goedpraten, zal het vechten tegen de bierkaai zijn."

    Zie http://www.prikpagina.nl/read.php?f=8&j=26767&t=26700

    Maar goed. Met uw citaat hierboven ben ik het deels eens. Alleen het feit dat we hier in nederland met zovelen zijn is niet echt de schuld van de nederlanders. Die hebben gemiddeld maar 1,3 kind.

    Verder, als u geen ouder bent en toch hier prikt verwacht ik dat u leraar bent, vreemd?!

    Gr,

  • Caro

    Oh gut, gaan we op die toer. Nou van mij mag het hele kinderbijslag systeem afgeschaft worden beste man. Ik heb er niet om gevraagd en het is zéker niet mijn motivatie geweest om kinderen te willen.

    Gr,

  • Caro

    :Z:Z

  • gerard

    inderdaad je meest zinnige bijdrage tot nu toe……

  • Caro

    U bent écht onderwijzer!

  • roos

    zonder kinderen is er logischerwijs geen vervolgleven meer mogelijk

    helaas gerard hebben wij de jongere generatie nodig voor het toekomstbeeld.

  • roos

    Wat zeg je nou alemaal…

    hard aan vakantie toe..?

  • roos

    Die van uw vrouw?

  • roos

    Nee hoor niet mee eens

    in geen geval een docent.

  • Peerke

    De wereldbevolking moet toch drastisch terug. Met 100.000.000 hebben ze het in de Oudheid ook gered. Bovendien neemt het aantal grijze muizen af. Er zijn zelfs al nietszeggende miljoenensteden, terwijl Visby (20.000 inwoners) en Brugge (200.000 inwoners) in de Middeleeuwen bruischende steden waren. Het is een idée fixe, dat ieder individu voor nachwuchs moet zorgen.