voorschoolse opvang

  • Rein

    Wanneer moeten basisscholen nou voldoen aan de eis dat ze voor voorschoolse opvang moeten zorgen. Ik hoorde al na de grote vakantie, maar ik heb het idee dat scholen nog lang niet alles voor elkaar hebben

  • roos

    voorschoolse opvang

    naschoolse opvang

    willen we uberhaupt wel kinderen…..

  • Rein

    Op dit soort reakties zit ik natuurlijk niet te wachten.

    U bent misschien na de oorlog niet meer buitengeweest.

    Zou je kind er slechter van worden al je ze inplaats van 08.30 om 07.45 naar school brengt en dat 2 keertjes in de week.

    Ken u iemand die afgelopen 5 jaar een (gewoon) huis heeft gekocht waarvan een persoon het moet verdienen. Ik niet

    U moet met de tijd meegaan roos schreef:

    >

    > voorschoolse opvang

    > naschoolse opvang

    > willen we uberhaupt wel kinderen…..

  • rebekka

    ja ik heb dat…

    Ik ken ook een hoop mensen die een heel groot huis willen (dus hoge eisen stellen: ipv een gewone eensgezinswoning een hoekwoning met garage) en daardoor dat beiden ouders moeten blijven werken..

    Vaak gebeurd het dat beide ouders moeten werken omdat het echt niet anders kan, maar ook heel vaak is het zo dat ouders ervoor kiezen om luxer te leven. Dit gaat dan in mijn ogen ten koste van de kinderen. Ook kun je proberen werk te zoeken waar je later kan beginnen, zodat je iig je eigen kind naar school kan brengen!

    En ja ik vind ook dat dit niet goed is voor de ontwikkeling van kinderen….

  • ien

    ja,, je hebt kinderen en je wilt wat?? meer luxe verre vakanties,

    de kinderen maar eerder weg naar school.. arme kids

  • Marto

    Zo simpel ligt het niet altijd.

    Sommigen hebben een bepaald salaris en merken dat de lasten onevenredig gestegen zijn. Hierdoor zijn ze soms gedwongen meer of extra te gaan werken. Ik vind dit in deze situatie een legitiem argument.

  • ien

    natuurlijk zijn er uitzonderingen,maar kijk om je heen,, veel 2e auto,s en alles moet groter en duurder,. vaak zijn de kids er de dupe van, sleutelkinderen,

  • Peerke

    Als mensen alles maar in hun eentje oplossen en niet demonstreren tegen misstanden als huizenprijzen en woningnood, dan zal er nooit wat veranderen. De hog heren zullen dan lekker doorgaan en zorgen, dat er drie salarissen nodig zijn om een huis te betalen.

    De gemiddelde wereldlijke bevolkingsdichtheid is 20 inwoners per vierkante kilometer. Dat betekent, dat iedereen van Godswege het recht heeft op 5 hectare grond. Hierop mag hij een huis bouwen, de grond bebouwen enzovoort. Eischt uw geboorterecht terug.

  • Peerke

    En als de lasten dan doorgaan met onevenredig te stijgen? 24 uur werken?

  • Peerke

    En zoals altijd weer is de school het afvoerputje voor de maatschappelijke probleem. Een instructielokaal is niet ingericht voor de opvang van kinderen. Docenten zijn kennisoverdragers en geen oppassers.