voorschoolse opvang

  • gerard

    ja, op curacao.

    maar dat wordt sommige onnozelen meteen weer geassocieerd met bolletjesslikkers……

  • gerard

    laat me je wereldbeeld wat verruimen:

    het onderwijspb gaat dus wat verder dan alleen ouders óf onderwijzend personeel….

    als je denkt dat alleen kinderbijslag uit de subsidiepot komt om nageslacht te sponsoren, dan hoop ik niet voor je dat nog een keertje echt alle studie- en schoolkosten op ouders verhaald gaan worden (even aangenomen dat jij wel wat geproduceerd hebt), evenals de zogenaaamd “gratis”'ziektekostenverzekeringen. Om van alle grappige ( en verplichte) werkgeverregelingen maar te zwijgen.

    Belastingvoordeel als paps wle werkt, maar mams thuis blijft is ook zo een mooie regel….

    Nu heb ik helemaal geen bezwaar om het eea te sponsoren via allerlei belastingen en dergelijke, maar je moet je niet gaan gedragen alsof je met het voortbrengen van wat kroost de redder van de maatschappij bent geworden….

  • Caro

    Voor de laatste x, dat heb ik nergens beweerd!

    Ik heb moeite met uw motivering voor het niét hebben van kinderen. Moet ieder voor zich weten of hij/zij kinderen wil, gelukkig zijn er mensen die ze niet willen. Maar kom niet met zo'n @!#$ verhaal!'

    En wat de ‘subsidies’ betreft voor mensen met kinderen; we zijn nog steeds duurder uit dan mensen zonder, en ik betaal ook mee aan o.a. uw aow dus niet zeiken.

    Gr,

  • Caro

    Nou gezien het belérende zou je bijna denken van wel.

  • gerard

    zal je ook nu uit de droom helpen:

    je betaalt AOW voor de club die nu met pensioen is…….

    En mijn motivering voor het niet hebben van kinderen: dat het beter is voor m'n gemoedsrust en het milieu, wat is daar op tegen?

    mijn #$^^verhaal komt omdat kindervrijen altijd van &(%verhalen van de redders van de maatschappij moeten aanhoren, tot en met de *&%$ argumenten die er erbijhoren….

  • gerard

    eerder bovenwijzer……

  • rebekka

    wat is je probleem?