voorschoolse opvang

  • roos

    is Gerard onderwijzer…?

    cume laude PABO…?

  • roos

    en bovenal is dit ook natuurlijk niet de hoogste opgeleide tweeverdieners club…

    want laten we eerlijk zijn ik ken ook universitair opgeleide ouder/verzorgers die echt niet naar centerparcs gaan….

  • gerard

    over vooringenomenheid gesproken…

    Wie zegt in hemelsnaam dat ik onderwijzer ben??????????????

    Ik ben op deze pagina terecht gekomen, omdat ik een aantal jaren geleden deelnam aan het deeltijdonderwijs als student, en vervolgens me mateloos hebt geërgerd aan mensen die scholen zien als een soort van rond de klok kinderopvang, psychologische begeleiding, opvoeder en meer van dit soort dingen waar een school m.i. geen moer mee van doen heeft, en maar voor 1 ding hoeft te zorgen: goed onderwijs…….

    Een van de heren die waarover ik het had, nl jos aalders (de zorro van de dwaze vaders) zie ik hier weinig meer, maar lees zo af en toe nog wel met belangstelling deze prikpagina.

    Onderwijs gaat volgens mij wat verder dan alleen leraar zijn…

    snappie?

    Bovendien stel ik nergens dat een wereld zonder kinderen beter zou zijn.

    Waar ik me wel aan erger is dat men via allerlei geldklopperij en valse voorwendselen zogenaamd begaan is met het milieu (al gore om maar eens wat te noemen), maar niemand durft te zeggen waar het echt op staat: dat door het menselijk voortplantingsgedrag de boel wel eens in het honderd zou kunnen lopen….. Een loffelijk streven zou zijn om hier in dit kikkerlandje het aantal mensen eens terug te brengen naar 10 miljoen, en vervolgens wereldwijd het aantal mensen te minderen…. maar ja, zolang als er figuren in lange jurken zijn (paus en imams om maar eens wat te noemen) die ons konijnengedrag goedpraten, zal het vechten tegen de bierkaai zijn.

  • gerard

    cum laude deeltijd HTS (dus naast een 40 urige baan…)

    Maarre: gaan we persoonlijk worden?

  • gerard

    hou moed, tegen de tijd dat een kind volwassen is en na een x aantal jaren het loodje heeft gelegd, is er idd een boel vervuild. ;-)

  • gerard

    ouder geworden om de maarschappij te redden van de vergrijzing?

  • gerard

    Ben jij betoeterd?

    Ik protesteer wel op curacao……

  • roos

    cum laude HTS….?.. plus full time baan ….zonder kinderen op curacao…?

    wat moet ik hiervan denken u zit in welke handel ook alweer…?

  • gerard

    normaal gesproken vier ik mijn vakanties op curacao…..

  • gerard

    maar goed, je wordt wat narrig, en ik ook by the way….

    voel je je aangevallen op je broedgedrag of zo?

    kindertjes heilig?

    daadoor een blind vlekje dat er nog een leven naast of zonder kinderen is???

    loop es leeg……..