petitie naar Tweede Kamer

  • Rebekka

    ik heb jaren in een vreselijke strijd met school gezeten. Een strijd gebaseerd op onrechtvaardigheid, geen ethiek enz.

    Dit heeft me ontzettend veel energie gekost. Ik ben er bijna aan onderdoor gegaan.

    Ik weet dat deze strijd veel pijn opleverd. Ik bewonder je doorzettingsvermogen

    ((ook al ben ik het met deze petitie niet eens, haha))

    Ik zie overigens wel dat het langzaam aan het verbeteren is…. dat vind ik dan wel positief!

  • Lenny

    Wat een teleurstellende manier om je uit de voeten te maken. Waar het mij om gaat is, dat Jos van der Sterre's standpunt nu wel duidelijk is. Keer op keer brengt hij hier zijn stompzinnige, subjectieve ‘bewijzen’ naar voren. Dat begint mij behoorlijk te irriteren. En ik heb alle recht om daarover iets te zeggen.

  • Lenny

    Ik ben blij dat er meer mensen zijn die inmiddels schoon genoeg hebben van het overloze gelul van Jos van der Sterre.

  • Lenny

    Moet zijn: “oeverloze gelul”.

  • Rebekka

    Wat egoistisch van je dat iedereen moet stoppen met discuseren als jij het zat bent. Ik was nog niet uitgediscuseerd namelijk!

    Kleine tip: als je het zat bent: ga dan naar een andere topic of lees in iedergeval niet verder. Het is niemand zijn bedoeling om je te irriteren.

  • rebekka

    Wie is hier nu een egoïst? ( “Ik was nog niet uitgediscuseerd namelijk!”)

  • Rebekka

    hoef je mijn naam niet gelijk te pikken Lenny! ;)

    ik ga je niet meer uitleggen hoe een forum werkt……