rekenen

  • meester

    Angel schrijft:

    …………………zijn opgegroeit

    moet zijn: opgegroeid.

    Dat heeft trouwens niets te maken met de recente spellingwijzigingen.

    Jullie leveren allemaal kritiek op het onderwijs en dat het tegenwoordig

    zo veel slechter is. Kijk eens naar je eigen spelling!

  • meester

    Met het spellingniveau is het ook niet zo best gesteld. Van leestekens heeft Angel ook nog nooit gehoord.

    Geen enkele zin van Angel is foutloos!

  • angel

    ach je …betrapt op het foutje…och och

    u reageerd zelfs.

  • angel

    nou das toch knap…?

  • meester

    Angel schrijft:

    u reageerd zelfs.

    Dat moet zijn: reageert.

  • meester

    Wel kritiek leveren op leerkrachten, maar die hebben vaak nog een

    HAVO-diploma. Ik verdenk de meeste deelnemers op dit prikbord

    dat ze niet eens een HAVO-diploma hebben. Angel in elk geval niet.

  • ZZ

    Even kijken of er iemand oplette. En ja hoor, daar heb je weer zo'n kl…zak die er op geilt mensen te verbeteren.

  • ZZ

    Ligt eraan wanneer ze die gehaald heeft. Want als dat recent is geweest, lees tot 20 jaar geleden, is het logisch dat ze (en ik ook trouwens) spelfouten maakt.

    Daar hebben we het hier toch over?! Of is lezen niet uw sterkste kant, u verbetert liever?!

  • ZZ

    Zeik niet man! Geef liever eens antwoord op de som die ik neerzette 3-01-2006 20:10. Of is die te moeilijk voor je??

  • Linda

    Ik ben van mening dat heel veel mensen reeds de dupe zijn van het slechte onderwijs. Schrijffouten worden volop gemaakt op de prikborden. Ik vind het eigenlijk niet gek. De nieuwe pabo-studenten hebben waarschijnlijk ook al het slecht onderwijs genoten. En dan wordt er van hen verwacht dat ze het wel goed over kunnen brengen.

    Meester - als je nog voor de klas staat - wat doe jij eigenlijk om het spellingsniveau omhoog te krijgen? Ben wel benieuwd, want ik kan me niet voorstellen dat je met de huidige spellingsmethodes ver kan komen. En wat doe je met rekenen?

    Groetjes,

    Linda