rekenen

  • Pieter

    Typisch antwoord van een hulpbehoevend iemand, die zich als snel in het nauw gedreven voelt. Iemand die gewend is/eist dat anderen hem niet tegenspreken.

  • Pieter

    En? Wat is het antwoord volgens u?

  • angel

    andere benaming “Docent”

  • ZZ

    Ik vroeg het eerst!

  • ZZ

    háár niet tegen spreken!!

    En dan nu even over jou; jij bent typisch zo'n machtsgeil ventje waar er momenteel nét iets te veel van voor de klas staan. Toch, meester?!

  • Pieter

    Aha, de wind waait uit deze -gefrustreerde- hoek. Tegen een dergelijke, geestelijke ziekte is niets in te brengen. Holle vaten klinken immers het hardst.

  • Pieter

    Daar zou u wel eens zéér gelijk in kunnen hebben.

  • ZZ

    Wie kon er hier ook weer slecht tegen kritiek? Jij bent met je hetze begonnen beste.

  • Pieter

    De kwaliteit van de door u geventileerde kritiek is van een zo bedenkelijk niveau, dat ik daar niet meer op zal reageren. Tegen het door u gebezigde taalgebruik, valt nu eenmaal niets zinnigs in te brengen. Ik geef mij derhalve gewonnen.

  • angel

    ach lieve ZZ niet zo fanatiek

    even terug naar het echte leven

    met echte kinderen in de klas

    moet je mij eens vertellen welke leraar die het niet echt goed voorheeft met zijn leerlingen zijn haar leerlingen niet serieus neemt geen respect kan opbrengen voor een ander en niet meer vanuit idealisme handelt….hoelang staat zo iemand dan voor de klas.?

    Kom op zeg ze zijn niet achtelijk al die opgroeiende kleine dames en heren ze vegen de vloer echt wel aan met onrechtvaardige onrespectvolle heikneuters die de waarheid in pacht denken te hebben

    nog nooit het prachtige boek van siebelink gelezen ''laatste schooldag" zo eindigen er vele en velen meer onder ons..

    Maar ssst niet verder vertellen

    ssst niet opbiechten

    sssst zwijgen dames en heren docenten

    niet vertellen dat ook docenten wel eens heel verschrikkelijk kunnen falen..

    en falen falen steeds meer en vaker.

    En die klappen vangen we niet op met MBO zij instroom

    Wat ben ik nou al tegen gekomen?

    De agent zij instroom

    De patabakker zij instroom

    De bankemployee

    De MC Donalds counter medewerker.