juf krabbelt kind, kind geschorst

  • rebekka

    voor een moeder soms wel lekker makkelijk :P

  • Peerke

    Haha, wel flauw. Je neemt hem het recht om te liegen af.

  • rebekka

    nee IK neem hem het recht niet af, dat heeft moeder natuur gedaan ;)

  • rebekka

    ja? moet je op een school leren dat je geen kinderen moet openkrabben??? Ik denk dat nu de schuld onterecht afgeschoven wordt op het onderwijs… (pabo in dit geval)

    Sommige dingen moeten van zelf sprekend zijn!!!

    PS hoewel ik veel aan te merken heb op deze leerkracht, is bij dit incident de andere juf schuldig, namelijk de assistent.

  • Peerke

    nee, maar de PABO moet wel in staat zijn om zulke aspirant-leerkrachten uit te zuiveren.

  • Peerke

    Ik heb eens een juf gehad, de mij en een medeleerlingen aan de haren trok, toen wij weer eens een andere leerling pestten. In 1983, niet zo ver verwijderd van 2007.

  • Peerke

    En een tijdgenote van haar, ook juf op die school, waarschuwde, dat ze heel hard kon knijpen.

  • rebekka

    ach weet je wat het is…

    Ik vind dat een juf echt haar handen thuis hoort te houden, begrijp me goed….MAAR…

    Ik ben me heel goed bewust dat het hier om een kind gaat die ernstig gedragsgestoord is. Die altijd je zwakke plek vindt en die een gave heeft om je over-the-edge te laten gaan. Het is niet onoverkomelijk dat je een keer uit je rol schiet.

    Ik zou er echt geen probleem van maken als ze dit dan ook netjes benoemen.

    Aan de andere kant is zij wel vaker erg onproffesioneel geweest. Ze heeft mij bijvoorbeeld al een paar keer uitgekaffert. En ik doe altijd zo netjes :S

  • Peerke

    Ja, maar mensen kunnen heel netjes toch heel grof doen. Dat zegt me niet zo veel, haha. Ik kan het zelf overigens ook, maar dan vooral versus instanties. De juf, die ons toen aan de haren trok was wel altijd eerlijk. Er liepen andere leerkrachten rond, die ander gedrag vertoonden.

  • Peerke

    Haha, ik had verwacht, dat je het recht op liegen zou betwisten.