petitie

  • Jos van der Sterre

    Ik heb er al een stujk of 5 :)

    Maar de petitie heeft slechts enkele dagen gestaan en toe heb ik hem verwijderd omdat ik toch maar met een online-script ga werken.

    Jammer dat je het niet ziet.

    Ik heb de ruimte voor onderwijs zonder dwang en straf niet kunnen vinden. Sterker nog: als je scholen zegt dat je niet wilt dat ze dwang en straf gebruiken in hun onderwijs aan je kinderen wordt je zonder pardon (en wederrechtelijk) er uit geschopt.

  • Rebekka

    begin nou eens met simpel: elk kind heeft recht op onderwijs…. en dan kan je het later nog toespitsen op de inhoud ;)

  • Pat

    Het is wel lekker raad geven op bovenstaande tread, Jos, maar ga nu eens zelf naar een advocaat en tot aan het hof voor de rechten van de mens als je er uit geschopt wordt voor je mening. Want niets doen lijkt me geen optie….

    Quote: Stel de gemeente verantwoordelijk voor invuling van zijn recht op onderwijs. Zoek een advocaat en dwing het af. Zal niet makkelijk zijn en misschien moet tot aan het europees hof voor de rechten van de mens, maar niets doen lijkt toch ook geen optie?

    Pat

  • Jos van der Sterre

    Ik wordt een beetje moedeloos van jouw onintelligente reacties pat.

    Jij weet niet hoe ik destijds daarop gereageerd heb, welke juridische stappen ik heb gezet en hoever ik daarmee ben gegaan en op welk moment in dat traject ik al dan niet bereikt heb wat ik wenste te bereiken.

    Denk dus eerst zelf eens na voor je begint te roepen op basis van allerlei dingen die je aanneemt maar die wel eens niet zouden kunnen kloppen.

  • Jos van der Sterre

    Het recht op onderwijs is al in wet en recht vastgelegd. Nutteloos om daar over te beginnen.

  • Pat

    Onintelligent, beste Jos, zijn mensen die vechten tegen windmolens en nuttige energie verspillen aan niet-haalbare doelen, net zoals jij.

    Ik weet idd niet hoe jij op bepaalde dingen reageert, vermits jij niet op mijn vragen wenst te antwoorden en met mij niet in discussie wil gaan, vermits onze ideeën mijlenver uit mekaar liggen.

    Alleen al dat gegeven doet mij vermoeden dat jij een storm in een glas water wil veroorzaken. Is dit niet zo, dan daag ik je uit het tegendeel te bewijzen. Maar voor mij, en ik vrees voor vele anderen op dit forum, wil jij alleen mensen voor je kar spannen om aandacht te trekken. Vermits het op dit forum niet echt lukt word je dan ook met reden moedeloos…

    Pat

  • Jos van der Sterre

    zoals de waard is ….

  • Pat

    Hoogmoed komt…

  • Jos van der Sterre

    Inderdaad, dus blaas niet zo hoog van de toren.

  • Jan

    Ook ik erger me dood aan Jos ‘Vrijwaardingschool’ van der Sterre. Sodemieter toch eens op, met dat eeuwige gezeik van je.