Reacties zijn natuurlijk van harte welkom.
Dit schreef je zelf dus hier komt er nog een, een allerlaatste!
Ten eerste: jij hoeft je voor niemand te verantwoorden, misschien hooguit voor je gezin en jezelf, verder niet.
Nu dit: je zegt dat je het heel leuk hebt gehad, het is dus niet allemaal negatief.
Je hebt je vier jaar uit de naad gewerkt om je PABO diploma te halen om iets te gaan doen dat je leuk vond en vind.
Je stopt nu omdat je de combinatie van leraar en vader/huisman te zwaar vindt,
heb er wel eens over nagedacht om je werk als huisman gedeeltelijk uit te besteden? Neem een poetsvrouw/mens.
Je bent nu leraar, ik ga er van uit dat je een goede bent, het is doodzonde dat je daarmee stopt.
Goede leerkrachten zijn volgens mij heel belangrijke mensen in de maatschappij, zij leiden de generatie op die straks voor ons het geld moeten gaan verdienen.
Die baan bij de belastingdienst kan door veel meer mensen gedaan worden, goede leerkrachten zijn zeldzaam tegenwoordig.
Je bent nu schat ik zo tegen de 50 je kan nog tenminste 10 jaar doen wat je leuk vind, als je nu zegt ik stop er mee dan is het over.
Over 5 jaar als je kinderen je niet meer nodig hebben dan is er voor jou ook geen kans meer, wil je echt nog 15 jaar bij de belasting gaan werken?
Tot slot, volg je hart, nu je de kans nog hebt.