Eindelijk een A4 formaat lerarenagenda op de markt!

• Chiel Huijskes

@Helge (en alle andere geïnterresseerden):

Op http://agendavoorleraren.nl is de Agenda voor Leraren weer te koop! De agenda is weer veel verbeterd ten opzichte van vorige jaren, en door de nieuwe website is het zelf samenstellen, bestellen en betalen een stuk eenvoudiger geworden! Dus: op zoek naar de ideale lerarenagenda? Bezoek dan de website!

• Eva

Ik heb dit jaar wederom de agenda besteld. Het is nu inderdaad nog eenvoudiger geworden en verwacht er weer veel van. Vorige jaar in ieder geval met plezier gebruikt!

• Marit

Ik heb deze agenda vorig jaar ook gehad en was echt ideaal. Heb wederom een bestelling geplaatst! Vroeg mij af of het ook mogelijk is om meerdere agenda's met korting te bestellen voor mijn school?

• Milco

Hoi Marit,

Ik ben één van de medeoprichters van agendavoorleraren. Het is zeker mogelijk om korting te krijgen bij een grotere oplage. Hiervoor kan je contact opnemen met de drukker. Voor de contactgegevens ga naar www.agendavoorleraren.nl

Met vriendelijke groet.

Het Agenda voor Leraren Team

• Doll

Now we know who the senislbe one is here. Great post!

• Buck

Knocked my socks off with knlowedge!

• Lark

I was sreiously at DefCon 5 until I saw this post.

• Patty

Welke variant is het prettigst om mee te werken: de harde kaft of de multomapvariant? Ik zit in dubio.

• Anne-Lise

Mijn ervaring is dat de multomapvariant snel kapot gaat bij de ringen. Daarnaast (maar dat is persoonlijk) merkte ik dat ik er veel te veel papieren tussen stopte. Het gevolg was een zware en grote map die voor mij juist onoverzichtelijker werkte. Volgend jaar ga ik voor de harde kaft!