Eindelijk een A4 formaat lerarenagenda op de markt!

• Rein de Vos

Ik heb de agenda (harde kaft) zojuist ontvangen. Prachtig. Wel een hoop geld € 27,50 maar de prijs meer dan waard. Vooral de eigen foto op de voorkant is top!

groet Rein

• marion

Ook ik zit te denken zo'n agenda aan te schaffen. Ben er alleen nog niet uit welke van de drie. Wat hebben jullie gedaan, wat is de meest praktische?

• Arnold

Ik vind de multomapuitvoering van deze docentenagenda op groot formaat echt heel praktisch. Niet alleen de handige insteekhoesjes spreken mij aan, ook het feit dat je zelf heel makkelijk bladen aan deze docentenagenda kunt toevoegen zoals verslagen van oudergesprekjes en roosters van rapportvergaderingen werkt prettig. De map heeft zoveel schrijfruimte en veel extra handige rubrieken die veel andere docentenagenda's niet hebben. Je kunt zelf op www.agendavoorleraren.nl de agenda “doorbladeren” en je eigen uitvoering samenstellen, heb zelf mijn zoon op de omslag, kan ik even naar hem kijken als de werkdruk te hoog wordt, maakt een hoop goed hoor!

• Sanne

Staat er in deze agenda wel een handige cijfertabel, voor het berekenen van je cijfers?

Deze gebruik ik namelijk wel altijd.

Kan iemand een foto laten zien, van hoe het eruit ziet met eigen foto? Ik ben bang dat de foto helemaal uit zijn verband raakt op A4 formaat!

Verder lijkt de agenda me superhandig!

• Reinier Melissen

Hoi Sanne,

Ik heb de agenda besteld. Als je wil weten hoe de agenda er met foto uit gaat zien, kun je deze op de site uploaden. Je ziet deze dan in het formaat zoals je hem ook thuis krijgt.

Er zitten geen handige omrekentabellen in. Zelf gebruik ik altijd een excelbestand. Als je het wil, mail ik je die.

Verder ben ik heel tevreden over de agenda. Lekker veel ruimte en praktisch ingedeeld. Zo'n persoonlijke voorkant maakt de agenda bijzonder

• Sandy Geelhoed

Na lang zoeken, eindelijk gevonden. Vorig schooljaar ook al gezocht maar niets gevonden, Dit is echt een uitvinding, net besteld en afwachten hoe hij bevalt. Ben overigens gegaan voor de multomap variant, kun je zelf er ook zaken tussenstoppen.

• Iris T.

Naar aanleiding van de positieve reacties op deze site heb ik de agenda ook besteld. De versie van 27,50 (harde kaft). Een berg met geld voor een agenda naar mijn mening, maar dan verwacht je ook zonder problemen het nieuwe schooljaar in te gaan.

Bij binnenkomst was het een grote teleurstelling.

Tijdens het vervoer (?) was de kaft beschadigd geraakt en de sticker voorop was een flop!

Op de website wordt de sticker weergegeven alsof het een voorkantvullende afdruk is van de door jou gekozen afbeelding, maar in het echt is het een goedkoop printje op een stickervel die misschien de helft van de voorkant vult. De sticker laat erg makkelijk los en ziet er gewoon erg amateuristisch uit.

Daarnaast was hij bij mij ook nog eens op de achterkant geplakt! Hoe onoplettend kun je zijn?

Ik heb geprobeerd om hem om de voorkant te plakken, maar daar was de lijmlaag te zwak voor, resultaat: hij kwam gelijk weer los.

Wel heb ik nu een nieuwe sticker toegestuurd gekregen van de drukkerij, maar ik vind het absoluut geen 27 euro waard en de informatie op de site erg misleidend.

• Sophie

Ik moet zeggen dat ik de prijs eerst ook aan de hoge kant vond. Maar na ontvangst van de agenda was ik zeker niet teleurgesteld. De omslag vind ik van goede kwaliteit en de indeling lijkt mij erg praktisch. Was lange tijd opzoek naar een A4 formaat agenda. Nu er speciaal één voor leraren is heb ik de agenda direct besteld.

• Sonja

Ik gebruik de agenda met veel plezier. De voorkant (sticker) is inderdaad niet van al te beste kwaliteit, ik heb er doorzichtig folie overheen geplakt om het beter te beschermen (sticker beschadigde vrij snel en kwam los). Maar de inhoud maakt dit alles goed, want het is een geweldige agenda, praktisch en overzichtelijk.

Ik ben benieuwd wanneer de volgende editie (2011-2012) besteld kan worden.

Ik ben alleen enorm benieuwd hoe de agenda er met losse bladen uitziet. Ik heb de versie met harde kaft, maar het idee van een map insteekhoesjes ertussen lijkt mij ook handig.

Is het een standaard multomap?

Scheuren de bladen er uit? (bij 4 gaats bladen wil dat nog wel eens gebeuren).

Neemt de map niet teveel plek in, in een tas?

Ben benieuwd naar reacties!!

• helga

Ben nieuwsgierig geworden, staat er ook een tijd per regel in, of alleen lesuren? Kan nu niet op de site komen.