Eindelijk een A4 formaat lerarenagenda op de markt!

• Tengu

Vanaf schooljaar 2009-2010 is er een nieuwe agenda voor leraren op de markt. Wat deze agenda onderscheidt van de bestaande agenda’s, is dat hij gemaakt is vanuit de wensen en behoeftes van leraren. Zo is de agenda uitgevoerd in groot formaat (A4), 1 week per pagina, ruimte voor aantekeningen en to do lijstjes, bondige informatie over de C.A.O., de wet BIO etc. De auteurs zijn ervaren docenten. De prijs van deze agenda bedraagt € 12,50

Voor verdere informatie, zie www.agendavoorleraren.nl

• Bart

Tengu Schreef:

——————————————————-

> Vanaf schooljaar 2009-2010 is er een nieuwe agenda

> voor leraren op de markt. Wat deze agenda

> onderscheidt van de bestaande agenda’s, is dat

> hij gemaakt is vanuit de wensen en behoeftes van

> leraren. Zo is de agenda uitgevoerd in groot

> formaat (A4), 1 week per pagina, ruimte voor

> aantekeningen en to do lijstjes, bondige

> informatie over de C.A.O., de wet BIO etc. De

> auteurs zijn ervaren docenten. De prijs van deze

> agenda bedraagt € 12,50

>

> Voor verdere informatie, zie

> www.agendavoorleraren.nl

• Bart Smeekes

Ik heb de agenda aangeschaft. Heerlijk ruim opgezet. Geen reclame, dus lekker overzichtelijk! Ben benieuwd hoe deze agenda bevalt.

Bart

• Bart Smeekes

k heb de agenda aangeschaft. Heerlijk ruim opgezet. Geen reclame, dus lekker overzichtelijk! Ben benieuwd hoe deze agenda bevalt.

Bart

• Rob

Ik heb deze lerarenagenda ook net binnen en ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben over de opzet: lekker ruim. Vreemd dat er niet eerder iemand op het idee is gekomen om een dergelijke praktische lerarenagenda te maken.

• Richard

Net op de website gekeken. Er staat een prijs van 199,- Iemand enig idee?

• Elske Schippers

Wat is nu de prijs van deze agenda? Ik zag een bedrag van 199 euro. Dat kan toch niet kloppen?

• Erik Franeker

Ik heb er inmiddels 1 besteld en ontvangen. Echt mooi! Je kan 'm zelf samenstellen en de prijs is vanaf 14,50 inclusief verzenden.

• Iris

Ik heb deze lerarenagenda hier voor me liggen. Multomap met voorblad op naam, veel schrijfruimte en 10 insteekhoesjes. Volgend schooljaar even iets overzichteijker werken.

• Susanne

Ik heb de nieuwe versie net in huis vorig jaar ook al met veel plezier gebruikt. Het A4 formaat, nu met een fotootje van mijn zoontje David, is helemaal Top. Wat ik zo knap aan de agenda vindt is dat het helemaal op onderwijsmensen is toegspitst. Kortom ga kijken op www.agendavoorleraren.nl