citoscore

  • J

    De basisschool bepaalt niet of iemand een toelatingstest moet doen. Dat bepaalt het voortgezet onderwijs.

  • Renee

    Halllo Ingrid,

    Wij hebben hetzelfde verhaal over mijn dochter. VMBO advies bij 540 punten. OMdat ze veel gepest is wordt ze lager ingeschaald. Schande!!!!!!!!!!!

    Wij pikken dit niet.

    Sterkte,

    Groetjes Renée

  • Renee

    Wat is dat voor idioot die de leraar uithangt. Schandalig!!!!! Iemand zonder gevoel, zoals er teveel in Nederland rondlopen.

    Ingrid, hij weet niet beter, zielig hoor, als je zo bent. Die verbaasde reactie.

    Renée

  • ouder

    Beste Ingrid,

    De score van uw zoon, geeft aan dat die VWO mag doen.

    Scholen in Gelderland zoals het atrrium en Farrel, die laten ze ook ruimvoldoende binnen met deze score.

    Havo/Vwo kan opzich ook een goede richting zijn, maar als je zoon toch beter kan dan moet je erachter aan gaan.

    Voor een VWO niveau. Want in de totaliteizou hij eigelijk Vwo aan kunnen.

    Dus Ingrid ga er gewoon achter aan, dat heb ik ook gedaan want de leerkracht van mijn dochter gaf haar een niveau lager dan dat ze gehaald had.

    Dit was omdat zij volgens hem erbij goed zal passen. Maar toen ik contact had opgenomen met de hoge school waar ze heen geen.

    Waren zij het uiteindelijk ook met me eens, dat ze het best aan kan. Dus gewoon doorzetten met het onderwijs !!

    Met vriendelijk groeten: een openhartige ouder.