zangles / stemvorming in Enschede

• Jeanet

Beste Hurrie,

Dank je voor je mail. Wat leuk dat je op zangles wilt, ik heb nog wel plaats voor je. Je kunt je aanmelden via mijn website: www.jeanetbosch.nl of een mailtje sturen naar mijn emailadres: boschjeanet@hotmail.com. Dan kunnen we misschien een afspraak maken voor een proefles.

Vriendelijke groeten,

Jeanet Bosch

www.jeanetbosch.nl

boschjeanet@hotmail.com

• Gwenaelle

Hallo ik wil leren zingen maar ik weet of ik goed genoeg ben want sommigen zeggen ja je kan mooi zingen en anderen zegggen van ieuw zo leelijk !!! Dus anders is het zonde dat ik het doe kunnnenn jullie mij wat tips geven dankje !!!!!!!!!!!!!!!!

• Jolande Barelds

Goedemorgen,

Geef jij ook zangles aan kinderen? En kun je me iets mailen over de tarieven.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Jolande Barelds

• Nick

Hallo,

geeft u ook zangles aan kinderen?

en is het individueel?

ik ben zelf 14 jaar, en zou graag wel een toontje goed kunnen zingen haha.

En wat zijn de tarieven?

Gegroet, Nick

• Marcia

Goede morgen,

Graag wil ik me voorstellen,Marcia Elferink uit Usselo, vind muziek heel erg leuk en denk dat goed kan zingen( hahah) nee ik vind zingen heel leuk,ben altijd op Karaoke Bars, en via internet. Ooit heb ik een voorstelling van vrind van ons gezien(In Enschede) mensen van alle leeftijd, van kids tot ….

dat vond ik geweldig geen idee hoe eigelijk werkt.maar sinds die dag vind zingen leuk.

Graag wil ik meer info krijgen.

Mvg,

Marcia

• raymond

mocht je vrijblijvend willen oefenen ,wij houden elke dinsdag en donderdagavond karaoke avonden.

het adres is saloon de wigwam stadsgravenstraat 75 in enschede deelname is gratis groetjes en tot ziens raymond