zangles / stemvorming in Enschede

• Jeanet Bosch

Zangles aangeboden door ervaren zangpedagoog/koordirigent.

Er zijn veel mogelijkheden om aan je stem te werken.

Mijn werkwijze is erop gericht je zelfstandig te leren omgaan met je stem.

Hoe ervaar je je stem? Klinkt hij zoals jij wilt dat hij klinkt? Wat is ademsteun nou eigenlijk precies.

Soms merk ik dat (koor-)zangers te veel hun best doen als het woord ademsteun valt.

Er wordt dan ineens geperst en gezwoegd alsof zingen de zwaarste klus is die je kunt bedenken. Alle spieren worden vastgezet en de lucht kan geen kant meer op. Dat is helemaal niet nodig. Muziek is adem. Muziek is beweging. Adem is beweging. Het gaat om een gezonde balans tussen spanning en ontspanning. Een efficient gebruik van je energie. En nog veel meer. Maar vooral om muziek.

Mail voor meer informatie over lestijden en tarieven.

• Eline Bosman

Beste Jeanet,

ik zit er al een poosje over na te denken en het lijkt me toch een leuk idee om beter met mijn stem om te leren gaan. Ik vind dat ik best een beetje kan zingen, ben zelf erg muzikaal en heb hier veel gevoel voor. Instrumenten bespelen kan ik wel, dat ken ik wel een keer, maar nu wil ik er achter komen wat ik met mijn stem kan. Ik zou graag wat meer informatie willen over de lestijden, de tarieven, en in hoeverre u me kunt begeleiden.

Groeten Eline

• mayke vd werf

hallo,

ik ben 15, ik woon in enschede en ik wil graag leren zingen.

ik zou graag meer informatie toegestuurd krijgen over de tarieven en lestijden, enzo.

alvast bedankt,

groetjes mayke.

• Jeanet

Dag Mayke,

Bedankt voor je mail.

De lestijden gaan in overleg. Het beste kan ik overdag, maar als het moet is er misschien iets (vroeg) in de avond te regelen.

Een half uur les per week kost € 14,00 voor jongeren onder 21 jaar.

Voor meer informatie verwijs ik je graag naar mijn site: www.jeanetbosch.nl

Bellen mag ook altijd: 053 4326346

Hartelijke groet en wie weet tot ziens!

Jeanet

• Ruby

Hallo Jeanet Bosch

Ik ben heel hard op zoek naar een zangdocent(e) in Enschede. Ik studeer hier bedrijfskunde. Ik heb altijd al gezongen, vroeger in Musicals op school zangsolo, bij muziekles als de hele klas zong kreeg ik alleen de tweede stem, (wat ook wat schijnt te zeggen over mijn volume) en daarnaast in en amateur kinderkoor vroeger.

Ik vind het gewoon heel fijn om te doen, en je lust en leven er zo uit te gooien.

Het was heel fijn om te lezen dat u erbij zet dat het gaat om adem en beweging. Ik ben nu sinds een tijdje bezig met Pilates, wat zich daar ook op richt, dus ik heb inmiddels mogen ervaren, hoe prettig en moeiteloos beweging, maar dus ook zang, kan voelen als het in harmonie is met de rest van je lichaam zal ik maar zeggen, hoe zweverig dit ook klinkt.

Ik weet niet of u momenteel nog een plek heeft voor een extra zangeresje in de dop, maar als u dat heeft zou ik graag van u horen. Wat zijn verder de tarieven en de ferquentie van de lessen e.d,?

Met vriendelijke groet

Ruby Eikelenboom

• Cynthia Kisoor

Hallo…ik ben erg geintreseerd en zou graag wat meer willen weten over de lestijden en tarieven.

Zingen is alles voor me het is mijn passie een dag niet gezongen is een dag niet geleefd.

Hoop snel wat van u te horen.

groetjes Cynthia

• Jeanet Bosch

Hallo Cynthia,

Ik heb een bericht gestuurd naar je emailadres, maar ben niet zeker of dit het juiste adres is. Stuur je anders even een mailtje vanaf je eigen adres?

Groet,

JeanetCynthia Kisoor schreef:

>

> Hallo…ik ben erg geintreseerd en zou graag wat meer willen

> weten over de lestijden en tarieven.

> Zingen is alles voor me het is mijn passie een dag niet

> gezongen is een dag niet geleefd.

> Hoop snel wat van u te horen.

> groetjes Cynthia

• Peter Rauch

Hallo Jeanet,

Ik zing met veel plezier bij Iassen in Canteklaer als tenor, maar ik ben daar zo ongeveer de enige ongeschoolde zanger. Het gaat helemaal niet slecht, maar ik denk dat er meer inzit. Mijn ademsteun is bijvoorbeeld niet zo best en ik ga ook redelijk snel naar mijn kopstem toe. Met wat meer techniek krijg ik volgens mij nog meer plezier in het zingen.

Mijn vragen zijn dus nu: heb jij nog plek en zo ja, wat zijn je tarieven? Ik denk zelf aan 1 x per 2 weken of 1 x per maand.

Met vriendelijke groet,

Peter Rauch

• Laure

Hallo,

Ik zag jou advertentie staan, en ik zoek al een tijdje zangles.

Nu is mijn vraag hoeveel het kost, en wat voor liedjes we dan gaan zingen.

Groetjes Laure

laure_asbroek@hotmail.com

• lisanne

hallo,

wat is de prijs per les?

groetjes lisanne