zangles / stemvorming in Enschede

• Jeanet Bosch

Beste Vera,

Als je een mailtje naar mijn emailadres stuurt: boschjeanet@hotmail.com of mailt vanaf mijn website: www.jeanetbosch.nl, zal ik je alle informatie toesturen. Ik kan niet direct naar jou mailen nu en ik wil niet al mijn gegevens op deze site zetten.

Hartelijke groet,

Jeanet

• kim willemsen

hoi jeanet!

ik zing al mijn hele leven.maar ik was altyd te onzeker om er iets mee te gaan doen.nu hou ik van mezelf en gun ik mezelf om te leren met mijn stem omtegaan.

kun jij me hierin begleiden?en ik wil graag weten wat de kosten zijn.en de tyden.

vriendelijke groeten kim

• Cintia

Hallo Mevr.

Mijn naam is Cintia Carvalho en ik ben 18 jaar.

Ik zing nu al een paar jaar, maar merk toch dat ik behoefte heb aan zanglessen.

Graag zou ik willen weten wat de lestijden zijn, de kosten ervan en waar het is.

U kunt me gerust mailen.

Cintia_Carvalho13@hotmail.com

Groeten,

Cintia.

• Richelle

Geachte Jeanet Bosch ,

Ik ben zeer geïnteresseerd in dit berichtje,

ik zou heel graag lessen van u willen .

ik woon zelf ook in enschede ,

als u wilt dat ik een keer langs kom om een les mee te doen mail dan eventjes terug.

zou u mij ook misschien de prijzen door kunnen mailen .

M.V.G

Richelle.

• Jeanet Bosch

Beste Richelle,

Dank voor je reactie.

Als je een mail naar mijn adres stuurt: boschjeanet@hotmail.com zal ik je alle informatie toesturen.

Je kunt ook alvast een kijkje nemen op mijn website: www.jeanetbosch.nl

Hartelijke groet,

Jeanet

• Marisa & Tamara

Hallo Jeanet Bosch ,

wij vroegen ons af of u ook ons twee tegelijk zangles kunt geven, want wij zitten in een band en moeten daarom samen zingen, dus het leek ons wel handig als we dan kunnen leren hoe onze stemmen te combineren etc.

En kunt u ook grunten en/of het ons leren?

Mvg, Marisa en Tamara:)

• Jeanet Bosch

Beste Marisa en Tamara,

Dank voor jullie reactie. Als ik jullie berichtje lees, denk ik dat jullie beter bij iemand op les kunnen gaan die helemaal

“into lichte muziek” is. Jannemiek Musters is zo iemand. Zij kan jullie misschien verder helpen. Ik ben zo klassiek georienteerd dat ik jullie niet zo veel te bieden heb.

Jannemiek kan je googlen, dan vind je haar vast. Zoniet, mail me dan op het volgende adres: boschjeanet@hotmail.com.

Veel succes!

Groetjes,

Jeanet

• Wouter Hofhuis

Hallo Jeanet,

Ik heb uw post doorgelezen en ben eigenlijk wel geïnteresseerd in een paar zanglessen.

Ik worstel nu al een jaar actief met mijn stem, maar moet nog wel het een en ander aan gedaan worden.

Verder had ik nog de vraag: Hoeveel het tarief per les is en hoe lang deze zullen duren (zijn er nog bepaalde dagen wat het beste uitkomt?)

Met vriendelijke groet

Wouter Hofhuis

• Jeanet

Beste Wouter,

Dank voor je mail. Stuur alsjeblieft een mail naar mijn emailadres boschjeanet@hotmail.com, dan zal ik je alle informatie toesturen.

Je kunt alvast een kijkje nemen op mijn website, waar je ook alle contactinfo vindt: www.jeanetbosch.nl

Hartelijke groet,

Jeanet Bosch

• hurrie

ik wil graag zangles nemen,kan dat ik ben 11 jaar oud.zal je me ook kunnen informeren waar ik me moet aanmelden.m.v.g.hurrie atmaca