kamp

  • roos

    Waarom wil je dat dan?

    wil je kind het zelf uberhaupt wel?

  • roos

    zielige kinderen hebben de toekomst.

  • rebekka

    waarom niet?

  • M Lavell

    Niet helemaal wat je wil, maar toch iets. Dat is mooi.

  • M Lavell

    Waar staat dat?

  • rebekka

    mijn kind is verdrietig dat hij niet heel de week mee mag. Hij wil heel graag.

    Ik snap de argumentatie van deze juf wel, maar vind hem niet van toepassing op mijn zoon. In het verleden was hij altijd degene die, juist van alle kinderen uit zijn auti-klas, het meeste genoot van uitjes en dingen die totaal anders gaan dan anders. Je verwacht het bij hem niet, daar ben ik het wel mee eens, maar je kunt ook kijken hoe het in de praktijk gaat. Hij is de enige die nu niet heel de week mee mag.

    Maar goed, we hebben nog tot de zomervakantie te doen met deze juf en dan gaat hij gelukkig naar een andere school. Het inzicht van deze juf is echt om te huilen…

  • rebekka

    ja dat is zeker, en ik heb hier ook helemaal vrede mee…

    We moeten het nog tot de zomervakantie uitzingen en dan hebben we voor hem een nieuwe school…Ik merk wel dat ik door alles wat er gebeurd is, nog weinig credit meer heb voor deze juffen/school. De laatste loodjes wegen zwaar.

  • rebekka

    Binnen de wetten die over het onderwijs gaan zitten heel veel mazen in de wet.

    (we hebben ze geloof ik ook allemaal al gezien)

    De mazen zijn vooral in het voordeel van de school.

  • Peerke

    Ja, maar mensen moeten werken tot 65 en om ze nou af te schrijven, als ze niet meer naar MTV kijken, gaat wat ver. Oudere leerkrachten hebben weer andere kwaliteiten. En niet met elke wind meewaaien, maar op je standpunt blijven staan (mits de argumenten er zijn natuurlijk) en later gelijk krijgen is ook een kwaliteit. Een die moed vereist.

  • rebekka

    ja dat is zeker waar… mijn punt is alleen dat jonge leerkrachten niet slecht zijn, zoals euh……even naam kwijt…. beweerd.