dit is echt ongelooflijk

  • rebekka

    tis toch gewoon bizar.. en als je dit naar buiten brengt, dan heeft de school vo;lgensmij echt een probleem….

    we zijn idd al erg op zoek naar een andere school, maar dat is weer een ander verhaal. De leerkracht en lokatie hoofd zijn verschrikkelijk.. Ze weten niet hoe ze les horen te geven en hoe het op een school hoort te gaan. De basis op deze school is wel goed. Sterker nog de school staat bekend als de beste school (zmlk) van regio rotterdam. Dit wil ik niet schaden, omdat, wat ik al zei, de basis wel heel goed is. Als onze zoon weg is, zal ik van alles wat op deze school gebeurd een melding maken bij de directeur. Ik verwacht dat die het zelfs wel prettig vindt, om feet back te krijgen. Nu is het moment nog niet daar. Als we nu aktie ondernemen, zal de verhoudingen tussen deze lokatie en ons nog erger worden. Onze zoon is daar absoluut niet bij gebaad.

  • sandra

    Ik zou gewoon de ouders van de “”dader“” aanspreken.

  • rebekka

    en dan?

    De kinderen waar mijn zoon in de klas zit, zijn niet aan te spreken op dit gedrag.

    De ouders kunnen hier niets in betekenen… Het enige is dat die ouders dan een vreselijk rot gevoel krijgen. “Hun kind, die…. ” “een klacht…”

    nee hoor, de school hoort hiervoor te waken en de kinderen te begeleiden in hun sexuele ontwikkeling. Met deze doelgroep kun je dat niet geheel de taak van thuis laten zijn.

    School moet regels maken en de regels de kinderen eigen maken.. dus: niet in het openbaar aan geslachtsdelen zitten. Jouw geslachtsdelen zijn van jou, dus je mag nee zeggen, en de geslachtsdelen van een ander zijn niet van jou, daar mag je niet aan komen. Wat zijn gewenste en wat zijn ongewenste aanrakingen.

    Dit soort regels zijn niet vanzelfsprekend voor deze doelgroep.

    En helmaal buiten dat is de SCHOOL verantwoordelijk voor de veiligheid van jouw kind!

  • muttah

    Mijnheer Brulboei,

    U vraagt of ik moeite heb met de waarheid. Mijn antwoord is: nee.

    Mijn vraag was of u in supermarkten en voetbalstadions, op metrostations, schoolpleinen, kruispunten, zebrapaden, in de rij voor de kassa, bij de buschauffeur, in de wereld van de zorg, etc. net zo brulboeit als op deze pagina?

    Meer wil ik van u niet weten. Gun mij een antwoord.

    Muttah

  • Kees

    Akkoord.

  • Brulboei

    Een normaal antwoord, geen nutteloos dom gezwets.