dit is echt ongelooflijk

  • Brulboei

    Zal het nog eens herhalen:

    Muttah heeft altijd op en aanmerkingen op anderen, kijkt wat andere fout doen, andere helpen doet hij zelden tot nooit. Laat andere niet in eigen hun waarde. Lezen tussen de regels door heeft hij ook niet geleerd. Zijn eigen fout is dat hij niets bij kan dragen aan andere mensen en deze pagina.

    Met andere woorden, Muttaahtje ziet wel de splinter in andermans ogen maar niet de BALK in zijn eigen ogen.

    Geeft niet, misschien komt er een tijd dat hij dat allemaal door krijgt, als hij groot is geworden.

    PS

    Probeer eens op een normale manier Nederlands te schrijven.

  • ien

    hij kent geen nederlands,, kijk eens hoe hij mijn naam schrijft,, hahahhaaa helemaal FOUT!!! dit is echt lachen.

  • Rein

    Ik denk dat de school geen zin heeft om dit te onderzoeken, en dan word je afgescheept met zo,n reactie

    Lijkt me moeilijk ook voor jullie om te bewijzen dat het wel zo isrebekka schreef:

    >

    > De ajunct directeur van de school van onze zoon, dat is zo'n

    > zak! en nu gebeurde het toppunt!

    >

    > Onze zoon was thuis wat van slag. Hij heeft een verst.

    > beperking en wilde niet meer naar een bepaald toilet

    > Na door vragen, vertelde hij dat er een klasgenoot aan zijn

    > piemel had gezeten.

    >

    > Nou kom ik zelf uit de zorg en weet ik, dat je nog zo correct

    > kan werken, maar sexuele intimidatie kan weleens voorkomen,

    > op elke locatie… Dat heb je met pubers… (daar hoef je

    > geen verst. bep. voor te hebben, toch? hihi), laat staan met

    > kinderen die zelf hun eigen lijf niet begrijpen.

    >

    > Ik heb het toch gemeld bij de ajunct directeur/locatiehoofd.

    > Zijn reactie: "Dat soort practijken gebeurd niet op onze

    > school…." en daarmee was de kous af…

    >

    > ongelooflijk toch???????

    >

    > Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. Of ik er überhaupt wat

    > mee ga doen. Mijn energie is wat deze school aangaat helemaal

    > op. Er gebeuren steeds van dit soort bizarre dingen, maar dit

    > is toch wel het topunt. Bijvoorbaad, zonder enig onderzoek,

    > navraag of wat dan ook: het slachtoffer geen gelijk, wij zijn

    > tenslotte een goede school.

    >

    > (en misschien heeft hij het wel verzonnen hoor, hij heeft een

    > verst. bep. , maar dan nog!)

  • rebekka

    .

  • Kees

    Je probeert nog cynischer te zijn dan de echte (Arthur) Muttah (uit W.F. Hermans' ‘De tranen der Acacia’s'), waardoor je jezelf tot een karikatuur maakt, mannetje. Probeer es wat positiever in het leven te staan, instede je onmiskenbare (onderwijskundige?) frustraties hier op andersdenkenden af te reageren.

  • anoniem

    bij ons is ook zoiets gebeurt, mijn dochter had wasdienst samen met een andere jongen en meisje,

    op een gegeven moment zit die jongen aan mijn dochter(kruis), daar is melding van gemaakt.

    Mijn dochter heeft een slechte beoordeling gekregen hierdoor(ze kon niet samen werken met andere leeftijdgenootjes???????)

    had ze dan mee moeten doen?????

    we zijn door de school geinformeerd en dat was het.

    er werd gevraagd of er verder niet over gesproken werd in en buiten de school.

    mijn dochter heeft al veel meegemaakt dus wij laten het hier niet bij zitten.

    gelukkig hebben we een gezinsbegeleidster die achter ons staat en een onderzoek gaat instellen.

    ik wil graag anoniem blijven voor mijn dochter

    als ik jullie was bleef ik bij de school dit onder de aandacht houden en anders zoek een andere school op.

    sterkte, groetjes A.

  • muttah

    Beste M Lavell,

    Rare zin? Weg ermee! Voor u een vol punt.

    In de publieke ruimte die deze pagina is, zouden verdachtmakingen en verwensingen niet onweersproken mogen blijven. Wie iemand uitscheldt, mag rekenen op uw steun? De uitgescholdene is onhandig geweest, schrijft u met groot gemak. Waarom? Omdat hij is uitgescholden? Wat ik raar vind, is dat u mevrouw zomaar antwoordt en achteloos voorbijgaat aan haar vuige aantijging en de onzindelijke redenering die daarop volgt. Technisch taalgebruik heeft daarmee minder te maken dan fatsoenlijk betogen.

    Ik acht u tot beter in staat.

    Muttah

  • muttah

    Beste Brulboei,

    Vindt u het getuigen van burgerzin mensen in de publieke ruimte van deze pagina uit te schelden en verdacht te maken? Doet u dat op straat ook? In de supermarkt? Op het perron? Op het schoolplein?

    U brulboeit er flink op los, vindt u niet?

    Muttah

  • muttah

    Beste Kees,

    U verwart cynisme en frustratie met kristische zin. U vindt mij een mannetje, ik vind u een hele kerel.

    U tutoyeert naast het deftige ‘instede’; u draagt pantoffels onder een rok.

    U vindt de teksten op deze pagina ‘geneuzel’, schreef u niet zo lang geleden. Ik ben het goeddeels met u eens. U wekte de indruk, uw leestijd beter te kunnen besteden. Daarmee ben ik het roerend eens.

    Ik kan u het oeuvre van W.F. Hermans van harte aanbevelen.

    Muttah

  • Brulboei

    Moeite met de waarheid?