vakantie

  • f

    Irritante eikel.

  • Jan

    Een ieder? Ik beperk me tot u en JK, die menen het gelijk van de wereld te hebben met hun eendimendionale, gelijkhebberige en uiterst kortzichtige prietpraatjes.

  • jk

    Beste Jan

    Dit prikbord is voor het grootste gedeelte gevuld met vragen van ouders die klachten hebben over het onderwijs.

    Dit zijn alleen maar de klagers die dit prikbord hebben gevonden.

    Er zijn er ongetwijfeld nog veel meer met klachten die er niets mee doen omdat ze denken dat het toch geen zin heeft om te klagen.

    Maar natuurlijk moeten wij niet generaliseren, want jij bent zo niet, dat blijkt wel uit je positieve inhoudelijke reacties hier op dit prikbord.

    We moeten blij zijn dat er ook leerkrachten zijn zoals jij, daar kunnen onze kinderen nog iets van leren.

    Als jij je voor de klas net zo gedraagt als hier op dit bord dan leren ze, schelden, generaliseren en niet inhoudelijk ergens op ingaan.

    Geweldig!

  • Jan

    Ik ga pas inhoudelijk op iets in, wanneer het hout snijdt. En dat kan ik van uw plebejische bijdragen niet zeggen. De laatste zin van uw ‘betoog’ is een wanhopige slag in de lucht. Aardige bijkomstigheid is echter, dat u het woord ‘generaliseren’ juist weet te spellen. En dat lijkt me voor u al een hele prestatie. Geweldig!

  • Paul Veen

    Ik ga lekker de koelte van Noorwegen opzoeken.Chris schreef:

    >

    > Het is vakantie, jippie.

    >

    > 6 weken niets doen, geen gezeur over PTA of ruzie in je

    > mentorklas. Gewoon lekker op het balkon.

    >

    > Ik hoop wel dat we in de toekomst 6 weken vakantie houden. De

    > discussie in dit land gaat de verkeerde kant op als het gaat

    > om de werkdruk van docenten. Mensen op straat vinden altijd

    > al dat docenten teveel vakantie hebben maar nu is de politiek

    > ook an het denken over een verkorting van het aantal dagen

    > dat de docent vrij is.

    >

    > Wat is jullie mening over het aantal vakantiedagen voor

    > docenten in Nederland?

  • Jan

    Lafbek.

  • roos

    Ach wat leuk

    Een les over scheldwoorden.

    Schrijf alle scheldwoorden op de je te binnen schieten…..

    Kies nu uit welke je het allerergst , minder erg , niet erg vindt en stop het in het desbetreffende potje.

  • Paul Veen Goldmansex

    Volgendjaar ben ik er weer bij.

  • ES

    Docenten hebben (te) veel vakantie!!! Natuurlijk, het zijn niet de momenten die je zelf kiest, maar toch. Probeer het bedrijfsleven eens, 24 a 25 dagen per jaar. De dagen die een docent werkt zijn in de regel ook niet al te lang. En maar klagen dat ze doen