vakantie

  • ZZ

    Ja, die van die stuurlui ken ik wel.

    Maar ik begrijp hem in deze contest even niet, sorry. Ik héb nl. géén 12 weken vakantie per jaar en werk ook nog eens zo'n 60 uur per week!

    Dus wat bedoel je nu eigenlijk??!!

  • jk

    Ik niets ZZ ik ben het met je eens wat betreft de te lange vakanties.

  • Marto

    Je bent heel zielig dat je een ondernemer bent en zo hard moet werken.

    Het feit dat iemand werkt in een ander beroep en de daarbij behorende verplichtingen en rechten geniet, is voor jou kennelijk een goed argument om erop af te geven of denigrerend te doen.

    Uit jouw reactie blijkt dat je niet veel van het onderwijs weet. Dat geeft op zich niet, maar neem dan niet zo'n arrogante houding aan. Je zou ook vragen kunnen stellen, als je werkelijk geïnteresseerd bent in hoe een docent zijn werk moet doen en hoe zijn tijdsbesteding is.

  • ZZ

    Die interesse is al reeds lang geleden een vroege dood gestorven, nl. toen mijn kinderen naar school gingen.

    Dan leer je dat de

    meesten uitsluitend met zichzelf bezig zijn, om de één of andere gefrusteerdheid dit beroep heeft gekozen zodat ze hun machtsspelletjes kunnen spelen en helemáál niet bezig zijn met het welzijn van hun leerlingen.

    Verder zeiken ze bij het minste of geringste, hebben veel ziekte verzuim, en vinden nog steeds dat ze te hard werken en te weinig vakantie hebben.

    Ook wordt door menigeen ‘vergeten’ dat ze door de ouders van hun ‘klanten’ betaald worden!

    Hoezo ik heb geen idee?!

    Jij bent nou typisch zo'n hoog van de toren blazende zelf ingenomen troela. Je zou zomaar lerares kunnen zijn!

  • Jan

    Hier weer zo'n betweterig specimen. Heeft over alles een -ongefundeerde- mening, zeikt maar eindeloos door op dit forum, amechtig zoekend naar steun voor zijn slappe, generaliserende en derhalve meelijwekkende geouwehoer. Levensgevaarlijke lieden, kortom.

  • Marto

    Je moet je vooroordelen maar flink koesteren, anders moet je namelijk gaan nadenken.

    Een persoonlijke tip, omdat je zo hard moet werken.

    Leer een vak!

  • jk

    Hadden jij en je collega's dat maar gedaan dan waren onze kinderen beter af geweest.

  • ZZ

    :D:D

  • ZZ

    spreek voor jezelf!!

  • ZZ

    Ook jij spreekt nu voor jezelf neem ik aan? Daar ging deze topic toch over? Dat het onderwijzend personeel zo hard moet werken en derhalve recht denkt te hebben op nóg meer vakantie?!