gezondheid op scholen en wet en recht

  • Jos van der Sterre

    Nou zo heel lang kom ik nog niet op dit forum.

    Alle waardering voor elke oprechte leerkracht die hets beste er uit probeert te halen. Vreselijk moeilijk onder deze omstandigheden.

    Ik begrijp dat je de overgang niet kon volgen. Excuses daarvoor. We hadden het inderdaad over de lucht.

    Zoals je merkt ligt de vertrouwensbreuk met het onderwijs diep. Ik was wat geprikkeld door bepaalde mails (die jij overigens niet schreef) en werd getriggerd door het zinnetje “je doet alsof er groot onrecht ….. enzovoorts”.

    Maar over de kwaliteit van de lucht: Goed als het raam open kan, maar het kan niet in alle gebouwen en ook niet altijd. Eigenlijk zouden kleinere groepen een beter oplossing zijn. Maar ja dat niet alleen vanwege de lucht ….

    Ik ben niet vergeten dat er in het onderwijs goede dingen kunnen gebeuren. Ik ben groot voorstander van onderwijs en dat zou ik niet zijn als ik dat niet dacht. Ik vrees echter dat het huidige systeem voor veel te veel kinderen niet voldoet. Deed het dat wel dan bereikte het onderwijs veel betere resultaten en zou de kwaliteit stijgen ipv dalen.

  • Ginny

    Dan snap ik je reactie.

    Bedankt voor de uitleg!

  • Peerke

    Ik denk eerder dat de kwaliteit van de bevolking afneemt.

  • Rebekka

    “Ik ben niet vergeten dat er in het onderwijs goede dingen kunnen gebeuren. ”

    Nee het moet zijn: Er gebeuren veel goede dingen en we moeten streven naar NOG beter!!! Want incidenteel gaat het niet goed,