Ik ga het niet doen.

  • jk

    Dat is wat je noemt een rot mentaliteit, helaas bestaan zulke jongeren en ouders en het lijkt erop dat er steeds meer komen.

    Wat betreft die jongen die van school opgehaald wordt door de politie, ik ga ervan uit dat deze jongen minderjarig is, dan is het volgens mij zo dat deze jongen niet verhoord mag worden zonder dat er een onafhankelijk volwassenne (ouders) bij aanwezig is en had de school deze jongen niet mee moeten geven zonder eerst de ouder op de hoogte te brengen. Hier zou ik ook boos om worden.

  • Zwannie

    Bedankt voor de informatie, ik ben al bezig te achterhalen of hier richtlijnen of voorschriften voor bestaan.

  • jk

    Mijn zoon heeft laatst in het park op weg naar huis een exhibisionist ( ik weet niet of de spelling juist is) tegen het lijf gelopen en was zo alert om een vrouw aan te spreken en zij heeft toen de politie gebeld.

    Later werd mijn zoon gebeld of hij een verklaring af wilde leggen, omdat hij dit zelf wel graag wilde doen ben ik met hem naar het politiebureau gegaan.

    De rechercheur vertelde toen dat het goed was dat ik erbij was omdat hij als minderjarige anders geen verklaring mocht afleggen, ik moest ook tekenen.

  • Ronald

    Nog nooit een foutloos( Nederlandse taal) stukje gelezen van deze “ervaren”juf .

    Schande dat zij onze kinderen lesgeeft !!!

    Ronald.

  • erwin

    Uw uitlating bewijst het gelijk van Tim.