Kleuterverlengen = zittenblijven

  • Krelis Krieltje

    Ik ben blijven zitten! Relevantie genoeg?

  • Krelis Krieltje

    Ben bang dat ik uw laaste vraag met een volmondig ja moet beantwoorden.

  • Angelique

    wanneer? 40 jaar geleden? Stelden ze toen dezelfde eisen aan de kinderen als tegenwoordig? Dacht het niet!

  • ZZ

    Heeft u geen goed gedaan.

  • ZZ

    :Z:Z:Z

  • Krelis Krieltje

    Zolang u dat zegt kan ik er mee leven.

  • Krelis Krieltje

    Fijn dat u me zo jeugdig inschat. Uw laatste opemreking inzake het denken was ovebodig. Of u moet het woordje ‘het’ laten vervallen, dan klopt het wel.

  • Angelique

    Wat ik overbodig vind bepaal ik zelf wel. U doet niets anders als een ander afkraken, geen enkele reactie die afwijkt van de uwe deugt. Laten we het dan maar zo stellen: i.p.v. “Stelden ze toen dezelfde eisen aan kinderen als tegenwoordig? dacht het niet!” zal ik ervan maken : “Ik weet zeker dat ze vroeger hele andere eisen aan kinderen stelden dan tegenwoordig. U bent het resultaat ervan, met die achterlijke en kinderachtige woordspelletjes van u.”

  • Riekje Schoonekamp

    Het klinkt gewoon wat vriendelijker. Het komt inderdaad op hetzelfde neer, maar ik ken er die erbij zwéren dat je het niet hetzelfde mag noemen.

  • Angelique

    Maar het slaat toch nergens op? Iedereen weet wat de betekenis ervan is. Het is gewoon jezelf, en een ander, voor de gek houden. Iets mooier maken dan het is.

    Het wordt er niet anders van, voor een kind van 6 blijft het gewoon hetzelfde: nog een keer dezelfde groep, weer een andere groep kindjes waar hij/zij aan moet wennen, nog steeds niet leren lezen en schrijven en nog steeds iedere dag de poppenhoek in de hoek van de klas…….