hallo, misschien vinden jullie het wel heel stom wat ik nu ga vertellen maar ik zit er wel mee.
Mij oudste dochter gaat naar groep 7 nu krijgt ze een lerares wat ze in groep 4 ook heeft gehad maar met die juf hebben wij als ouders heel veel problemen mee gehad. Ze was met schriften aan het gooien als een kind haar werk niet goed had gemaakt. De juf heeft in groep 4 heel veel kinderen dwars gezeten en kan niet goed met kinderen om gaan die wat extra hulp nodig hebben want dat vind ze maar rare kinderen.Heb toen in groep 4 heel vaak bij de directie gezeten en toen is de juf uit die klas gehaald en bij een andere groep gezet. Ook van die andere groep hebben ze klachten over die juf gedaan.. maar school heeft er niet echt veel mee gedaan..
Nu wil dus mijn oudste dochter niet meer bij haar in de klas zitten en ben al langs de directie geweest maar doen er helemaal niks mee.
Er waren voor mij ook nog ouders geweest met klachten over die juf maar nu word ik dus als zeur moeder gezien en ik heb alle ouders opgestookt die ook kwamen klagen over de juf dat word dus door de directie gezegt.
Niet alleen mijn dochter is bang voor die juf maar nog meer kinderen zijn er bang voor haar.
Nu is mijn vraag wat kan ik nog meer doen om te zorgen voor de kinderen dat die juf echt niet voor de klas komt te staan..
alvast bedankt