En nu??

  • brigitte

    en btw …dit is ook een aardige man hoor ken hem nu al bijna 2 jaar he :-)

    maar ik dacht wel dat hun dus meer druk op scholen konden zetten als een kind leerplichtig is ….maar dat is dus niet zo proef ik uit hem woorden…

  • Rebekka

    ik vraag me af of het verstandig is dat jij opkomt voor de “rechten van schoolkinderen”

    Op zich is het een goed streven en er moet nog veel veranderd wordne, maar jij zit nog zo vast in je eigen situatie. (en ik weet hoe erg je verbitterd kan raken om onrechtvaardigheden binnen het school systeem, je weet het ;) )

    Je kunt denk ik wat je hebt meegemaakt en hoe het over het algemeen gaan niet scheiden. Hoe het bij jullie is gegaan is geen standaard dat het zo bij iedereen zal gaan. Er zijn ook een heleboel situaties waar het wel goed is gegaan.

    Probeer is je eigen situatie te verwerken en probeer het dan in het groot te zien, je zult zien dat je dan veel meer kunt bereiken…

    (goed bedoeld,hoor)

  • Rebekka

    helaas is het idd dat scholen heel veel kunen maken, niet strafbaar zijn.

    Scholen zijn wel gevoelig voor een goede naam en als je tegen de haren van een lpa of inspectie of wat dan ook instrijkt is dat niet bevordelijk voor je goede naam…