drank-probleem

  • jk

    Mijnheer Karel is misschien ietwat bot in zijn antwoordt maar hij heeft wel gelijk.

    De kennis van de Nederlandse taal is bedroevend slecht bij veel van de leerlingen en leerkrachten.

    Om daar verandering in te brengen moeten we toch bij de leerkrachten beginnen.

    Ik zou zeggen, alle leerkrachten verplicht op een bijspijker cursus Nederlands.

  • Karel de Gucht

    Ja, jij ook, ratteke?

  • Een moeder

    En Karel de Gught naar de Jellinek, en daarna tegen de schutting……om bijgespijkerd te worden!

  • Een moeder

    Hij heeft weer de gehele dag op het meisjesprikbord gezeten!

    Ik heb mijn dochters van 12 en 14 al waarschuwingen meegegeven.

    Er schijnen nog minstens twee van die mannetjes als Karel de Gucht daar rond te struinen.

    Beetje merkwaardig voor iemand die hier zoveel praatjes heeft?

  • thijs van hoof

    Jammer dat de leraren hier toch wel een beetje slecht bij de les kunnen blijven. Dit zou ook een mooi onderwerp zijn geweest: concentratie-problemen. Dan nog maar een poging, wie weet er raad?

    Groetjes Thijs

  • Jan

    Wordt het geen tijd om u eens voorgoed te onthouden van uw vele, vele simplificaties en generalisaties? Uw trein met gemeenplaatsen dendert maar door.

    Het is niet te hopen, dat u werkelijk een leerkracht bent; de keukenmeidenonzin die u blijvend uitkraamt is werkelijk ongehoord, om over uw Nederlands nog maar te zwijgen. U lijkt me iemand die in het dagelijks leven van niemand gehoor krijgt en op dit forum wanhopig naar compensatie zoekt. Af en toe kom ik hier eens langs om te constateren dat u uw ‘angel’ nog altijd in kwesties steekt die in uw beleving door uw ‘prik’ een hogere informatiestatus verkrijgen, waaraan anderen zich dan mogen laven. Het aanmatigende ‘info’ is dan ook opmerkelijk, om niet te zeggen lachwekkend.

  • Jan

    U doet me denken aan een bekende joodse mop uit de oorlogsjaren. Sprekend over twee schilderijen met portretten van Hitler en Goebbels, vragen twee joden zich af of ze deze zullen laten ophangen of tegen de muur zetten.

    U moest u doodschamen, dergelijke suggestieve taal te gebruiken, indien u over gezond verstand beschikte uiteraard. U heeft op dit forum immers al her en der bewezen niet geheel toerekeningsvatbaar te zijn.

  • Jan Versteeg

    Ik denk dat jijzelf ook één van die vieze gluiperige mannetjes bent die bij het meisjesprikbord zijn gerief probeert te behalen!

    Bah, wat ben jij een misselijk typje zeg!

  • Karel de Gucht

    Gooi al je huisvrouwenfrust er maar uit.

  • Karel de Gucht

    Mogen de reacties van anderen op jouw wangedrag een les voor je geweest zijn,