Extremistische ideeën

  • ZZ

    Ja hoor de Cohen aanpak, die werkt:D

    Dit zijn eeuwen oude, diepgewortelde cultuur verschillen die je er niet zomaar ‘even’ uit dicussieërt! Mensen met dit soort extremistische ideologiën zou niet in onze westerse wereld moeten wonen. Ik vraag me ook af waarom ze dat wél doen als alles hier zoals ze zelf zeggen niet deugt.

  • M Lavell

    Luister makker, vooralsnog ben jij ook eindeloos aan het mopperen over wat er allemaal verkeerd is aan deze maatschappij. Als dat voor jou een principiele uitzettingsgrond is, dan stel ik voor dat je je vandaag nog uitlevert voor zo'n procedure.

    Als dat bij nader inzien toch niet je bedoeling is, dan weet je wet je gemist hebt: Iemand die je uitlegt hoe je je mening moet verkondigen zonder je pijlen te richten op bepaalde bevolkingsgroepen.

  • ZZ

    Vind het nogal beledigend dat je mij vergelijkt met een radicale extremist, maar wellicht weet je niet beter. Vooralsnog heb ik alleen gemopperd op het onderwijs.

    Daarbij ben ik geboren en getogen Nederlander en geen buitenlander die hier ver doorgeschoten ideën verkondigd in zijn/haar gastland. Ben overigens geen racist maar wél tegenstander van dit soort haat zaaiende figuren. Waar ze ook vandaan komen.