rare vraag

  • ZZ

    I told you so;)

  • Angelique

    Ik weet het, ik weet het…

    Gelukkig lijken er ook redelijk wat normale mensen op dit forum te zijn, dus ik laat me maar niet wegjagen.

  • Nanda

    tja de vraag en de reacties lopen nog al uit een of om het anders te zeggen de antwoorden slaan als een @!#$ op een drumstel wat betreft de vraag….

    Snap niet dat mensen aan dat irritante gedoe hun tijd kunnen verdoen, maar goed ga ik toch ook proberen de VRAAG te beantwoorden…

    In een eqetteformulier vans chool mogen ze vragen watz e willen, maar jij als ouder betn niet verplicht om het intevullen, dus als je dat niet wil dan mag je het open laten, soms is het weten van de groep handig om bepaalde problemen binnen school sneller opgelost te krijgen als ze bijvoorbeeld uit een en dezelfde groep komen end aar kom je achter door te vragen in welke groep een kind zit, daar zitten toch meer leerlingen naar ik aan neem en dus weten ze toch nog niet van wie de lijst is…. Dus blijft ie anoniem…

    Hopelijk heb je hier wat aan…

  • jo

    bedankt voor het beantwoorden,ik dacht namelijk dat zoiets altijd anoniem gedaan moest worden.

    jo