rare vraag

  • Angelique

    …?

  • CC

    Je hebt heel weinig kennis van (de Nederlandse) taal en van wiskundige symbolen, merk ik…….. Tja…

    CC

  • Angelique

    Haha, is dit humor ? U kent me erg goed, nietwaar?

  • CC

    Angelique, je wordt grappig!!! Zeker niet veel te doen in je bedrijf!!

    CC

  • Angelique

    Koffie pauze…

  • Angelique

    U wordt ook erg grappig, kom niet meer bij…

  • Marto

    Dat mag, maar je bent niet verplicht iets in te vullen.

  • jk

    Het lijkt mij dat ze het wel mogen vragen, dit soort vragenlijsten zijn over het algemeen anoniem.

    Bij mijn kinderen hebben ze op de basisschool ook eens zo'n onderzoek gehouden, dit onderzoek was toen ook anoniem.

    Op het formulier stond; dit onderzoek is anoniem, stop de lijst na invullen in de bijgevoegde envelop en plak deze dicht.

    Er was op deze school het nodige mis, de directie zag de bui al hangen en heeft de lijsten uitgedeeld zonder de enveloppen erbij te voegen, toen ik belde met de vraag waarom ze er niet bij zaten kwam ze met een flauwe smoes dat ze dan alle enveloppen weer open moest maken en ze verzamelen in 1 grote envelop en dat was teveel werk.

    Dat onderzoek was dus weinig anoniem meer, mijn oudste zoon had op dat moment een leerkracht die alle ingevulde formulieren aan een lijntje in de klas ophing want dan had hij een goed overzicht wie het formulier nog niet had ingeleverd.

    Ondanks dat heb ik toch mijn eerlijke mening gegeven veel van de andere ouders durfden dat niet meer, daarmee is zo'n onderzoek eigenlijk waardeloos.

    Dus ik denk dat ze bijna alles mogen vragen, maar let goed op of het ook echt anoniem is en geef je eerlijke mening anders heeft het onderzoek geen nut.

  • ZZ

    Dus toch!

    Da's weer zo'n mps'er Angelique;)

  • Angelique

    Ik word er niet goed van ZZ. Wat een gezeur om niets…

    Er zitten veel van die MPSers hier, he?