kinderfeestje

  • Angelique

    U neemt ondertussen al 2 keer de moeiete om er op in te gaan…

  • Bert

    Als je goed hebt gelezen ga ik niet op het onderwerp in maar op het feit dat er mensen zijn die hier serieus over discussiëren… Mijn god, wat gaat het goed in Nederland als zoiets mogelijk is, denk ik dan hoofdschuddend… uitnodigingen voor een verjaardagsfeestje van 5 en 6-jarigen versturen per post om veilig te stellen dat ze echt ook daar aankomen, waar ze moeten aankomen - want anders… doe me een lol…

  • Gerry

    ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig hoe is gegaan.

    want het feestje is nu toch geweest?

  • Angelique

    En dat was 3…

    Als het onderwerp u niet boeit, lees en reageer dan niet. En waarom maakt u zich er zo druk om?

  • Angelique

    Klopt, was een geweldig leuk feestje!

    De kinderen die uitgenodigd waren, zijn er op een na, allemaal geweest. De verdwenen uitnodigingen zijn ook weer boven water. ze zijn beiden meegenomen door 1 jongetje. De moeder had argwaan omdat hij er 2 had, en heeft gebeld, maar wij waren niet thuis. Haar zoontje heeft ze vanmorgen terug moeten geven aan mijn dochter en excuses aan moeten bieden. Vond ik erg netjes van haar.

  • Joop

    Ben het helemaal met Bert eens, wat een gezeur. Kan dit gewoon op de ouder/kinderpagina de volgende keer.

  • Angelique

    Moet ik toestemming vragen de volgende keer, of het onderwerp jullie aanstaat?

  • ZZ

    Laat toch l..len!

    Er zijn er hier zat op de pagina die de meest rare antwoorden geven (hoef jou niet te vertellen wie;)) dus laat gaan. Mensen die alleen maar commentaar kunnen leveren op anderen zijn vaak eenzaam moet je maar denken.

    Groetjes,

    ZZ:)

  • Angelique

    Dank je!!

    Zal je advies opvolgen!

  • jildau

    dat is heel netjes zeg !!!