sex met een leraar??

  • Je psychiater

    Geen enkele goede psychiater wil geeneens bij jou in de buurt komen.

    Jouw hersenrot is te besmettelijk!

  • Sans

    “Geen enkele geeneens” of “Geen enkele eens”?

  • Je dochter Sansza

    Wijsneus!!!

    Sansza

  • Ava

    Het is niet normaal dat zoiets voorkomt, maar helaas het komt voor.

    Alleen moet men geen misbruik van de situatie maken en gelijk namen noemen.

    Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen.

    Men moet zijn verstand gebruiken en afvragen of dit is wat je wilt. Wil je op die manier wel overgaan? Is het je zoveel waard? Wat betekend het zelf voor je?

    De onschuld later uithangen heeft weinig zin, je hebt er immers zelf voor gekozen. Je wist waarvoor je het deed.Er is je niets verplicht.Het was je eigen vrije keuze.Als het zo gebeurd is.

    Het was van hem alles behalve netjes om zo'n voorstel te doen.Je had toen direkt naar de directie moeten stappen en vertellen over zijn snobe ideeën.

    Dan had ie wel ontkent, maar ze letten misschien wel op hem.Want zulke beschuldigingen nemen ze erg serieus.

  • george

    welnee,het gebeurt zo vaak.veel meiden geilen op hun leraar,en andersom ook.als je achttien plus bent,en van school gewoon lekker van genieten, gewoon voor de sex.maar voor een cijfer,nee dan niet.Waarschijnlijk was je al geslaagd,anders is hij wel dommetjes bezigjes.

  • george

    Ja,op deze manier is het verwerpelijk.

  • ded

    Dit verhaal lijkt verzonnen, mogelijk om iemands reputatie te beschadigen. Als er echt een probleem is, kun je daarmee naar een maatschappelijk werker gaan voor verder advies. Of naar de schoolleiding.

  • sanne

    mmm lijkt me lekker hoor met een leraar sex hebben gehad maar inderdaad,voor een cijfer?

    echt niet!

    al was ik dan geslaagd!

  • nedin

    waar horej jullie dat? in nederland? nederlanders zijn net als joran v d sloot hihihiiii

    steeltje vieze mensen die nederlanders en hun zijn altijd die meer willen en altijd profiteren van een ander

  • henk

    Wie is er hier eigenlijk fout bezig ?? (als de kwestie al waar is ….)

    Volgens mij Hannah want ze had ook gewoon nee kunnen zeggen en een slecht cijfer kunnen blijven houden.

    Maar zij wil een beter cijfer dus gaat tot de handeling over .

    Verder had de leraar dit natuurlijk nooit mogen vragen aan een leerling ……