sex met een leraar??

  • hannah

    ik stond er afgelopen jaar niet zo goed voor qua cijfers, toen ben ik benaderd door mijn mentor; jan groen, ik moest hem onder zijn bureau oraal bevredigen. Nadat hij mijn mond onder had gespoten vertelde hij me nog net, zo, jij bent over, is dit moraal verwerpelijk??

  • hannah

    ik zat vorig jaar in ad1c waar ik ook bepaalde seksuele handelingen met ene joey ten cate moest verrichten, ik moest me verkleden als een final fantasy figuur en hem dan onderpissen.

  • Marto

    Wat heeft de politie met jouw aangifte gedaan?

  • hannah

    om eerlijk te zijn durfde ik echt geen aangifte te doen, ik schaamde me dood, ook thuis heb ik nooit wat gezegd

  • Sans

    Hoe verrot kunnen hersenen raken. Als het je schedel aantast, plak hem dan wel goed dicht, anders vallen we om van de (satanische) stank ervan.

  • Sans

    Niet intrappen, het is nep. Alleen haar gedachten zijn helaas echt.

  • Sans

    Een verhaal van iemand, die zoiets meegemaakt heeft, begint doorgaans geheel anders. Maar hersenrot is een minstens zo erg probleem, dus laat het wegsnijden.

  • Jet

    En dan wel hier namen plaatsen:? Zolang er geen veroordeling is is het smaad om mensen van dit soort aangelegenheden te beschuldigen, dus óf naar de politie, óf de namen laten verwijderen door de WM.

    Maar, en dit even terzijde, ik geloof er eerlijk gezegd niet zoveel van …..

    Jet, die dit soort zaken geen onderwerp voor aandachttrekkerij vindt.

  • Je psychiater

    Kennelijk heb jij persoonlijk veel ervaring door je eigen verrotte hersens.

  • Sans

    Een goede psychiater geeft geen diagnoses op afstand.