Vraag over een rapport

  • Sans

    Eén jaar zitten blijven is duur, het scheelt haar één jaarsalaris vlak voor pensionering. In dat is 2060 ruim een euroton.

  • mieke

    Wanneer zijn we zover dat we begrijpen dat niet alle kinderen dezelfde doelen kunnen halen

  • Zwannie

    Juist! Dat vraagt een omschakeling in denken en handelen, maar is heel goed mogelijk. Overigens verlaten veel kinderen de basisschool met een lager niveau dan dat wat bedacht is voor groep 8.

  • Sanne

    Sorry, maar ik vind dat echt een kortzichtige opmerking Sans!

    Mieke,

    Het is voor het zelfvertrouven van een kind heel slecht om iedere keer iets te doen wat hij/zij eigenlijk niet aan kan!

    Ik ben het met je eens dat niet alle kinderen de doelen kunnen halen.

    Maar…………..een jaar overdoen is toch geen schande :?

  • Sans

    Hoeveel maanden kijk ik dan maar vooruit?

  • Marto

    Statistiek is voor de mensen en niet andersom.

    Als je bijvoorbeeld door een reorganisatie een tijd werkloos bent, verlies je net zoveel. Of als je iets kiest waar je niet volledig in past, heb je hetzelfde probleem.

    Wie heeft hier de perfecte carriëre gemaakt? (geen foute keuzes, altijd goede bazen, eeuwig stijgende conjunctuur, enz?)

  • Zwannie

    Het toppunt van ‘berekenend’ leven. Of we kinderen dienen door ze op die manier voor te leven, vraag ik me af. Ik houd me nooit bezig met: als ik over… enz. Misschien ben ik morgen wel dood.

  • Sanne

    Sans……..tja…….daar heb je wel gelijk in!! :D:D:D

  • Sans

    Ja, maar als die werkloosheid ook nog bij een jaar zittenblijven komt, dan is het nog meer.

  • Arnootje

    bas