Aangeboden: bijles, huiswerkbegeleiding en nakijkhulp Nederlands en Engels

• Roxanne

Voor leerlingen op vmbo, havo en vwo die problemen hebben met het spreken, lezen en schrijven van de talen Nederlands en Engels, bied ik huiswerkbegeleiding en bijles aan. Ook als je een verslag, werkstuk of praktische opdracht dient in te leveren, bied ik hulp aan bij het nakijken op taalfouten en het verbeteren van deze fouten.

Tevens geldt dit voor studenten op HBO en WO die hun scriptie hebben geschreven, maar voor het inleveren nog graag zouden willen dat dit wordt nagekeken op grammatica, stijl, interpunctie, zinsopbouw en spelling.

Zelf heb ik vwo en een universitaire opleiding gevolgd. Ik ben 27 jaar en weet bij bijlessen en huiswerkbegeleiding de stof op een leerzame, leuke en informele manier over te brengen op leerlingen.

Leerlingen op het voortgezet onderwijs kunnen niet vroeg genoeg beginnen met het bijschaven van Nederlands en Engels indien er een achterstand bestaat. Bij vervolgopleidingen op mbo, hbo of wo blijken de studenten namelijk op een bepaald moment tegen knelpunten aan te lopen wanneer zij er niks aan doen om deze achterstand weg te werken. Zo worden studenten bij veel universitaire opleidingen geacht regelmatig essays en verslagen te schrijven en tentamens te maken die simpelweg niet worden nagekeken als er te veel taalfouten in staan. Of het werk wordt wel nagekeken, maar de student ondervindt het nadeel van de taalachterstand in de becijfering van het verslag met een punt aftrek.

Al met al genoeg reden om, indien je Nederlands of Engels niet voldoende onder de knie hebt, je bij mij aan te melden voor hulp.

Op dit prikbord kun je reageren of je kunt mailen naar: foxy_moksi@hotmail.com

• Roxanne

Wat overigens nog van belang is en niet in het oorspronkelijke bericht staat, is dat ik begeleiding, bijles en hulp geef in Rotterdam en omstreken.

Tijden, plaats en vergoeding in overleg.