ik doe sinds vorig jaar MBO opleiding mediavormgever aan de eindhovense school in..ja eindhoven dus.. en heb na een introductie jaar voor de AV ( audiovisueel) richting gekozen, maar nu bevalt deze richting mij minder dan ik had gehoopt en ook de manier van lesgeven in wiskunde en nederlands enzo bevalt me niet, ze leggen namelijk niks meer uit ze geven je alleen een toets via een site, maar dit werkt niet echt omdat je zelf voor elke kleine uitleg moet vragen nu.

nu wou ik dus graag, ondanks dat ik t heel erg zonde vind van het geld wat dit gekost heeft, een andere opleiding zoeken.

mij leek iets pet psychologie wel wat, maar dit is HBO en mijn vooropleiding is VMBO kader beroepsgerichte leerweg waar ik nu, op 17 jarige leeftijd al, spijt van heb dat ik niet vroeger op vmbo t ben doorgegaan en daarna havo heb gedaan, want ik weet inmiddels dat ik het kan, ik heb alleen nooit het doorzettings vermogen en het zelfvertrouwen gehad, ook speelde luiheid wel een rol denk ik.

verder vond mijn oom dat iets met economie wel iets voor me was, aangezien ik nooit problemen heb gehad met dat vak vroeger, sterker nog ik vond het makkelijk zonder er iets voor te doen.

wat denken jullie wat ik het beste kan doen?