LECTU-FUCKING-(D)RAMA!

Heel agressieve verkoopwijze, misleiden van consument, oneerlijke handelspraktijk..

Profiteren van eerlijke brave consument met boerenbedrog.. kwalitatieve goedkope minderwaardige artikelen!

Na goedkope verwelkoming (telefonisch aangesmeerd met geen bedenktijd..) waarna ze elke 2 weken consument bestoken met betaaloverschrijvingen, en ze snel en ongevraagd dat 2de dure pakket naar de consument verzenden!

Administratiekosten laattijdige betaling van 3,50€om de twee weken niet meegerekend ..

Na drie maal te laat betalen voor een totaal bedrag van +/- 85€ en de bedreiging dat ze een incassobureau met extra kosten tot gevolg gingen inschakelen, was bij mij de maat vol en wou ik zo snel mogelijk af van deze rotzooi

Na opzegging (zag de bui hangen) dient ook al hoef ik niks meer nog steeds 104€ betaald te worden volgens de uitgeverij (zo noemen ze zich, klinkt geleerder..) voor rommel en iets dat ik eigenlijk niet wou, wou spijtig genoeg enkel kennis maken..

Wel LECTUFUCKINGRAMA vanaf heden betaal ik niks meer, beter nog ik stuur jullie rommel terug (wil het niet in mijn huis) of gooi het binnen in jullie bedrijf en vraag op de koop toe mijn geld terug, dit omdat jullie ongeoorloofde handelspraktijken gebruiken en ik niet van plan ben mij te laten bestelen.

Niet te geloven dat ik mij heb laten vangen, en niet te geloven hoe snel het gaat mede door slechte opvolging van mezelf dit door omstandigheden, dan wordt dit een dure grap!

Verder informeer ik mij verder en overweeg ik verdere gerechtelijke stappen dit omdat ik SCHIJT OP FIRMA'S zoals dit er eentje is!

Mogen mij ook altijd zelf dagvaarden natuurlijk wegens wanbetaling als ze hun dreigementen uitvoeren tenminste..

Groeten Benny Rawoens