Hallo,

Mijn naam is Kasper de Beer en ben leraar in het speciaal onderwijs. Ik zie in toenemende mate ondanks de grote inzet en kundigheid van mijn collega's dat het kennisniveau van de gemiddelde (speciaal) basisschoolkind erg slecht is. De voornaamste oorzaken zijn:

1. Te grote groepsgrootte.

2. Veel verschillende niveaus in de groep.

3. Verstoring van de instructie door gedragsproblematiek.

Het nieuwe leren zal in de toekomst geschieden door veel meer gebruik te maken van de computer in het leerproces. De I-Pad zal zijn intrede gaan doen. Deze heeft vele voordelen (zie powerpoint foto's bij “Presentatie”). Met deze website wil ik contacten leggen met leraren of leraressen die wiskunde instructiefilms willen maken.

Deze instructiefilms worden op een server (cloud) gezet, waarbij scholen en of ouders middels abonnementen toegang krijgen tot deze instructiefilms.

Wanneer uw instructiefilm in een abonnementsaanbod wordt geplaatst dan ontvangt u daarvoor een vergoeding (welke in verhouding staat tot het aantal abonnementen) en 5 jaar een percentage van de eventueel behaalde winst. Uw instructiefilmpje kan dus honderden euro's opleveren.

Neem contact met mij op om eerst het didactisch model door te nemen en de eisen aan de instructiefilmpjes.

Kasper de Beer