Wilt u meedoen aan online discussies over Intelligentie?

  • amy.hsiao@ou.nl

    Proefstudenten gezocht voor online discussie “Intelligentie: aangeboren of aangeleerd?”

    Leren doet u niet alleen. Mensen leren vooral door sociale interacties met anderen. Althans, dat zegt de theorie van sociale ontwikkeling. Ik wil u uitnodigen deel te nemen aan mijn promotieonderzoek naar het belang van sociale interacties en kennisuitwisseling in het leerproces.

    Vindt u het onderwerp interessant of bent u geïnteresseerd in het toepassen van online discussie in het onderwijs, doe dan mee met het onderzoek. Als u wilt meedoen aan dit onderzoek, vragen we u:

    te gaan naar de website http://kennisdelen.learningnetworks.nl en daar een gebruikersaccount aan te maken

    na het inloggen de ‘Vragenlijst vooraf’ in te vullen.

    De directe beloning zal liggen in een beter begrip van het onderwerp Intelligentie en de unieke leerervaring door de online discussie met uw medestudent. Daarnaast willen we u danken voor uw deelname. U kunt meedingen voor een boekenbon van €20,- door mee te doen in een loterij. U kunt in aanmerkingen komen voor deze loterij als u alle stappen van het onderzoek doorlopen hebt.

  • amy.hsiao@ou.nl

    Geachte webmaster,

    Voor mijn promotieonderzoek ben ik nu bezig om proefstudenten te werven. Ik wil graag weten of ik eerst een toestemming van u moet krijgen.

    Ik heb deze advertentie al op dit prikbord geplaatst. Als dit niet mag, kunt u mijn advertentie verwijderen?

    Met vriendelijke groeten,

    Amy Hsiao