Zoekt u bijles of wilt u bijles aanbieden?

• Bijles Nederland

BijlesNederland is een innovatief project dat er naar streeft om de ideale ontmoetingsplek te zijn voor zoekers en aanbieders van bijles.

Op BijlesNederland is het mogelijk als aanbieder een grote groep zoekers te bereiken, de markt voor bijles is enorm en via deze site kunt u op een heldere manier bijles aanbieden aan een grote groep mensen. Daarnaast wordt u automatisch op de hoogte gebracht als iemand bij u in de buurt datgene zoekt wat u aanbiedt. Op BijlesNederland is het als zoeker mogelijk om een persoonlijke keuze te maken uit vele aanbieders. Zoeken via BijlesNederland is gratis, snel en helder.

Neem dus snel een kijkje op Bijles Nederland

• Thomas Truijens

JV Studiebegeleiding bijlessen en huiswerkbegeleiding in Leiden

JV Studiebegeleiding is in 2006 opgericht met als doel: het bieden van kwalitatieve betaalbare studiebegeleiding voor scholieren in en rondom Amsterdam.

Na dit grote succes heeft JV Studiebegeleiding besloten om ook in Leiden bijles en studiebegeleiding te verzorgen voor middelbare scholieren, studenten aan de Universiteit Leiden en de Hogeschool van Leiden.

JV studiebegeleiding zal in Leiden beginnen met het geven van privé bijlessen of bijlessen in groepsvorm (max. 3) en huiswerkbegeleiding in groepen van maximaal 15 leerlingen.

Zowel de bijlessen als de huiswerkbegeleiding worden uitsluitend verzorgd door academische studenten (voornamelijk van de Universiteit Leiden).

De starttarieven voor 2010 voor privé-bijlessen zijn als volgt:

Individueel € 20

Duo-les € 10

Kleine groepsles (3 leerlingen) € 7,50

De vermelde prijzen zijn per persoon per uur

De tarieven voor huiswerkbegeleiding zijn als volgt:

Maandabonnement €195,-*

Strippenkaart €145,-**

* De prijs van een maandabonnement is gebaseerd op 15 dagen per maand. In verband met vakanties kan dit bedrag dus per maand verschillen.

** De strippenkaart is geldig voor 10 afspraken.

Voor de aanvang van de privé-bijlessen zal er een gratis intake gesprek plaatsvinden met de docent, waarbij vastgesteld wordt wat de zwakke punten van de leerling zijn.

Tijdens de bijlessen wordt ook veel aandacht besteed aan planning, omdat dit tegenwoordig een cruciale vaardigheid is.

In 2007 verzorgde JV Studiebegeleiding een herkansingstraining voor zo’n 25 eindexamenkandidaten van het Sint Nicolaaslyceum in Amsterdam. Met succes, het slagingspercentage bedroeg maar liefst 96 procent.

Verder geven studenten (of pas afgestudeerde starters) van JV Studiebegeleiding sinds anderhalf jaar colleges op de Hogeschool van Amsterdam bij de opleiding commerciële economie. Bovendien verzorgt JV Studiebegeleiding lesmateriaal voor de Hogeschool van Amsterdam.

Voor meer informatie kunt u ons op de volgende manieren bereiken:

JV Studiebegeleiding

Rapenburg 30

2311 EX Leiden

+31634407871

+31 627319856

info@jv-studiebegeleiding.nl

• StudySkills

StudySkills verzorgt al meer dan twee jaar bijles voor middelbare scholieren. StudySkills werkt met een vernieuwend en laagdrempelig concept, waarmee wij vrijwel elke leerling kunnen voorzien van bijles. Mede door dit vernieuwende concept bieden wij de scherpste tarieven van de gehele branche.

Wij werken uitsluitend met universitaire studenten om onze kwaliteit te kunnen garanderen. De universitaire student komt bij je thuis, om een vertrouwde leeromgeving voor de leerling te creëren.

StudySkills verzorgt zowel individuele bijles als groepsbijles. Voor beide mogelijkheden heeft StudySkills de meest aantrekkelijke tarieven om zoveel mogelijk leerlingen van dienst te kunnen zijn.

• Kristel Kuijpers

Hallo.

Ik heb afgelopen jaar mijn VWO diploma gehaald met een natuurprofiel.

De afgelopen 2 jaar heb ik al ervaring opgedaan met het geven van bijles. Dit was voor een HAVO-leerling. Voornamelijk ging het om de exacte vakken, zoals wiskunde B, scheikunde, wiskunde D en af en toe natuurkunde.

Graag blijf ik dit werk doen, want ik vind het heel erg leuk om te doen. Ik vind het heel fijn dat ik mensen kan ondersteunen en helpen bij het maken van de opdrachten en het doornemen van de stof. Tenslotte wil ik dat iedereen zijn of haar diploma haalt en het hoogst haalbare niveau haalt.

Groetjes,

Kristel Kuijpers

kristel_kuijpers@hotmail.com

• Matthijs van Bolhuis

Gaat school niet zoals het moet gaan?

Ik bied bijles aan voor middelbare scholieren.

U kunt bij mij terecht voor: Engels, Economie, Wiskunde A, Management&Organisatie en Geschiedenis.

Ik geef les aan alle klassen van vmbo, VWO en havo.

Ik vraag 10 euro per sessie van een uur, in principe bij mij thuis.

Momenteel woon ik in Assen. Ik geniet nu een WO opleiding International Business&Management aan de Rijks Universiteit Groningen.

Bent u geïnteresseerd of heeft u vragen?

U kunt mij bereiken via de mail: matthijs_bolhuis@hotmail.com

via de telefoon: 0637446410 of 0592-318685

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.