Bijles Nederlands te Nijmegen

• Lotte Gerestein

Als afgestudeerde in de Nederlandse taal en cultuur geef ik bijles aan mensen met problemen met de Nederlandse taal. Dit kunnen scholieren zijn op het basis- of middelbare onderwijs die worstelen met spelling of grammatica. Of volwassenen die zich de Nederlandse taal beter eigen willen maken. Ik heb al enige jaren ervaring in het bijles geven aan kinderen en volwassenen.

Als u belangstelling heeft, kunt u reageren op dit bericht. Ik woon in Nijmegen, dus daar zal de bijles dan ook gegeven worden.

Groet! Lotte

• Jaleesa van den Hof

Goede Middag Lotte,

Ik studeer HBO Rechten in Nijmegen aan de HAN.

Maar ik heb problemen met Nederlands. Zit nu in het propedeuse jaar en heb de toets spelling niet gehaald.

Zou jij mij hier mischien mee kunnen helpen, dmv bijles.

Met vriendelijke Groet,

Jaleesa van den Hof

Tel. 06-22223954

• rob van benthem

Dag Lotte,

Ik zoek op korte termijn iemand die een leerling van mij bijles kan geven Nederlands grammatica (3 VWO). Door zijn slechte begrip van grammatica scoort hij voor de andere talen ook onvoldoende. Wat betreft de tijden dinsdag of donderdagmiddag vanaf 16.00 of woensdagmiddag van 15.00? Is hier iets mogelijk?

groet Rob van Benthem

• Hind

Hallo Lotte,

Een vriendin van mij afkomstig uit Spanje, spreek vloeiend Spaans en Frans en wil graag de Nederlandse taal leren.

Zou jij iets voor haar kunnen betekenen, zo ja wat en wat is jouw tarief?

Groetjes Hind

• ghislaine

Hallo Lotte,

Ik ben tweedejaars student op de Universiteit in Nijmegen.

Ik heb ondersteuning nodig bij Nederlands

Kan je mij bellen of mailen zodat wij misschien een afspraak kunnen maken

0613401171 ( na 19.00 ) of ghislainesamwel@live.nl

graag zo snel mogelijk.

Met vriendelijk groet,

Ghislaine

• clamb

Everyone ought to read what you've written because it contains a wealth of knowledge that can help them become more open-minded. I am extremely appreciative of that. wheel spinner

• liza

Your comments are more appealing than the pleasure of playing run 3, the most popular game on the market right now that young people like me are looking for. I've never read anything like this before, but the premise you present is fascinating.

• nana

Word Connections is not your typical word game. It transcends the mundane constraints of conventional word puzzles, offering players a truly immersive experience that fosters creativity, critical thinking, and linguistic dexterity.