waarom steeds meer hbo ers en accademici het onderwijs ontvluchtten.

  • evert verkerk

    Beste Onderwijsmensen (of was het onderwijsdieren), heb een zeer interessant artikel gevonden op internet, ben zelf 40 jaar docent boekhouden geweest en dit artikel is een spijker op zijn kop.

    Hoe het komt dat steeds meer hoogopgeleiden niets meer met het onderwijs te maken willen hebben?In deze artikelen reeks zal ik u zo duidelijk mogelijk vertelen hoe het komt dat steeds meer hoogopgeleiden niets meer met het onderwijs te maken willen hebben. Helaas is het niet mogelijk om één kort stuk hierover te schrijven omdat het onderwijs ook niet uit één deel bestaat. Ik daarom besloten om mijn artikel op te splitsen in delen. Deze delen vormen tezamen een geheel. Per slot van rekening geld ook nog steeds voor het onderwijs: wie het deel niet ziet, ziet het geheel niet………..

    ………………………Toch word het voor een toevallige bezoeker van het ROC erg duidelijk, de computerzalen zijn vrijwel buiten deze uren vrijwel leeg en de tutoren zitten onzichtbaar in de docentenkamer. Hoe had dit zover kunnen komen met het voorheen zo troste beroepsonderwijs van Nederland? Om dit te kunnen begrijpen moeten we…………………….

    de volledige link is onderdstaande, ik hoop dat ik hem goed heb want ik ben nog een docent van de oude stempel en computers….mwahh, niet mijn ding!

    volgens mij copieert u de link het beste met de muis en plakt hem op zijn beurt weer in de adresbalk, veel plezier……

    Http://samenleving-en-ontwikkeling.infoyo.nl//onderwijs/23025-waarom-steeds-meer-hbo-ers-en-accademici-het-onderwijs-ontvluchtten.html

  • d.goossen

    Waar staat die link nu? ik klik er op er gebeurt niets, vcolgens mij kun je hem beter kopieren en plakken.

  • bart Labrie

    Er staat nog zo een post met dezelfde titel en deze link werkt wel. Je kunt hem trouwen ook opzoeken via google.nl onder de woorden onderwijs en hoger opgeleiden of HBO, misschien is dat makkelijker.