Bijles

  • Bijles

    Hoi,

    Wij zijn op zoek naar een student die onze dochters bijles kan geven.

    Onze oudste dochter willen we wat op weg helpen met rekenen (7jaar)

    Onze andere dochter heeft een woordvindingsprobleem (bijna 6 jaar).

    Voor haar is het belangrijk om komend jaar alvast wat voorsprong te krijgen in schrijven d.m.v. klankgebaren / Jose Schraven.

    Wie lijkt het leuk / een uitdaging om onze dochters bijles te geven.

    Tijdens de zomervakantie en / of het komende schooljaar?

    Uurloon in overleg, omgeving Meppel

    Gerda

  • nvandijk7

    Beste Gerda,

    Ik kan je helaas niet helpen door bijles te geven. Ik heb echter wel een paar vragen/opmerkingen:

    - Als iemand jouw dochter wil helpen met rekenen, is het belangrijk dat wordt aangesloten bij de rekenmethode die bij haar op school wordt gebruikt.

    - Je andere dochter heeft een woordvindingsprobleem, is haar woordenschat beperkt? Misschien dat logopedie helpt. Dit wordt via een verwijzingsbrief van de huisarts vergoed door de zorgverzekeraar.

    - Wat zijn de mogelijkheden op school voor extra begeleiding van je kinderen?

    Met vriendelijke groet,

    Natasja

  • Bijles

    Hoi Natasja,

    Fijn dat je meedenkt.

    Maar ik ben niet iemand die zomaar een hulpvraag stelt.

    Alles is uitgezocht en besproken.

    Ik voel me een beetje ter verantwoording geroepen, dus doe dan maar….

    Logopedie is al sinds anderhalf jaar een wekelijks terugkerend ritueel.

    Haar woordenschat is prima (net de testuitslag van logo gehad), maar het juiste laatje opentrekken is het probleem, vandaar woordvindingsprobleem.

    De stap naar groep 3 straks kan het beste ondersteunt worden met de methode van Jose schraven.

    Maar deze methode gebruikt school niet.

    Dan kennen we natuurlijk de behandelplannen…. bij deze school is het naar mijn mening meer een vorm van subsidie krijgen.

    Dus extra begeleiding van school eens in de drie weken een half uurtje, zet ook geen zoden aan de dijk.

    Een andere school is vooralsnog geen optie.

    Gerda

  • nvandijk7

    Hallo Gerda,

    Sorry, ik wilde je absoluut niet ter verantwoording roepen. Het spijt me dat het zo is overgekomen.

    Wat fijn dat je zelf op zoek gaat naar de best hulp voor je kinderen.

    En tegelijkertijd ook jammer dat je blijkbaar niet al te veel van school hoeft te verwachten.

    Helaas kan ik je niet verder helpen.

    Succes met het zoeken naar de juiste hulp.

    Met vriendelijke groet,

    Natasja

  • Sanne

    Beste Gerda,

    Misschien zou ik je bij je vraag kunnen helpen, als het nog op tijd is.

    Ik ben (aankomend jaar) 4e jaars PABO-studente en heb ervaring met het geven van bijles.

    Ook weet ik door mijn opleiding veel van kinderen, leerproblemen en methodes en kan dit toepassen.

    Ik ben 22 jaar en woonachtig in Uffelte.

    Voor meer informatie zou je me altijd een e-mailtjes kunnen sturen en kunnen we telefonisch contact krijgen.

    groetjes,

    Sanne

  • Bijlesnederland

    Hallo Gerda,

    Misschien kun je eens een kijkje nemen op www.bijlesnederland.nl … hier is het mogelijk een gratis advertentie te plaatsen waarop vele aanbieders kunnen reageren.

    Zo vindt je makkelijk bijles, en het kost je geen cent!

    Hoop dat je er wat aan hebt.

    Joost

    BijlesNederland

  • TopTeachings

    TopTeachings begeleidt u of uw kind met alle vakken van het basis- en voortgezet onderwijs. Bekwame vakdocenten tillen de bijlessen naar een hoger niveau en bieden u kwaliteit en kundigheid tegen betaalbare prijzen. Wij opereren door heel Nederland.

    Kijk voor meer informatie snel op onze website www.topteachings.com