Spreken en zingen voor en met de klas

  • De Zangfabriek

    Iedereen kan bulderen

    Als je voor de klas staat gebruik je voortdurend je stem. Je geeft al pratend les, soms over het rumoer van de kinderen heen, en je wilt ook zo nu en dan eens je stem verheffen.

    Heb je moeite om boven de kinderen uit te komen? Heb jij last van je stem na een dag lesgeven? Aan de hand van stem- en ademtechniek verstevigen we je stem. We verkennen de verschillende ‘versnellingen’ van de stem waarbij we je in mum van tijd aan het bulderen hebben.

    Zingen zonder stress

    Kinderen zijn muzikaal, zo worden ze nu eenmaal geboren. Daarom is zingen in de klas zo belangrijk en ook zo fijn. De houding van de leraar speelt daarbij een grote rol. Als jij je zeker voelt over je eigen zingen en het heerlijk vindt om te doen, dan voelen de kinderen dat en gaan ze daar als vanzelf in mee.

    Maar misschien vind je het wel helemaal niet leuk om te zingen en al helemaal niet voor de klas. Dan gaan we daar wat aan doen. In de lessen maken we je stem vrij waardoor je ontspannen en met een mooie klank kunt zingen. En als jij met een mooie klank zingt, zal je klas dat ook doen.

    Kijk voor meer info op www.zangfabriek.nl

  • Marto

    Spam

  • Anna

    Ik zing al bijna de hele dag met mijn kinderen. Voor iedere gelegeheid heb ik wel een versje. Of bestaand of zelfbedacht.

    In de ochtend, de dagen van de week, omkleden, veteren, opruimen, fruit eten, in de rij staan, ……..je kunt het zo gek niet bedenken of ik zing er over en de kinderen zingen dapper en uit volle borst mee !!!!

    Ik ben mijn eigen zangfabriek :lol:

    Anna

  • Persson

    “Misschien vind je het niet leuk om te zingen; daarom gaan we je leren zingen.”

    Ik zou zeggen: “Als we nou weer eens gewoon gingen opvoeden.”

  • roos

    kinderen worden niet muzikaal geboren

    muzikaliteit kan je ontwikkelen…

    sorry niet elk kind is geboren als Mozart