Studenten lerarenopleidingen

  • Tino Wallaart

    Voor het Ministerie van OCW verricht ik onderzoek naar de motieven en eigenschappen van studenten aan de lerarenopleidingen. Daarom zoek ik contact met zoveel mogelijk aanstormende docenten. Laat je emailadres achter en ik mail je. Alvast dank!

    Tino Wallaart.

  • M Lavell

    Gek! Wie laat er nu zijn emailadres achter op een openbaar prikbord?

    Dat is vragen om spam en narigheid.

    Hoe haal je het in je hoofd om zo'n oproep te doen!

    Is er bij het ministerie van onderwijs nou niemand die over privacy nadenkt?

  • Gabrielle

    Tino Wallaart Schreef:

    ——————————————————-

    > Voor het Ministerie van OCW verricht ik onderzoek

    > naar de motieven en eigenschappen van studenten

    > aan de lerarenopleidingen. Daarom zoek ik contact

    > met zoveel mogelijk aanstormende docenten. Laat je

    > emailadres achter en ik mail je. Alvast dank!

    >

    > Tino Wallaart.

    Hallo Tino,

    Ik doe een afstudeeronderzoek naar het zelfde onderwerp, alleen dan voor een ROC. motieven en eigenschappen van studenten aan de lerarenopleidingen waar zij mee samenwerken. Ik ben benieuwd naar je aanpak, manier van informatie vergaring, vragen en of je al uitkomsten hebt die je ook zou kunnen/willen delen.

    Mvg,

  • Uenst

    Hoi Tino,

    Als je een gratis anoniem gmail-adres aanmaakt, kunnen mensen daar veilig naar mailen.

    Zou je aan je collega's of contactpersonen bij OCW alsjeblieft de volgende belangrijke weblinks willen geven? Het gaat over onderwijs via ICT. Bedankt.

    Klik op deze links:

    1. http://onderwijs.startpagina.nl/prikbord/4485927/commissie-dijsselbloem-negeert-voordelen-youtube-onderwijs#msg-4485927

    Oftewel:

    www.onderwijs.startpagina.nl/prikbord/4485927/commissie-dijsselbloem-negeert-voordelen-youtube-onderwijs#msg-4485927

    2. http://onderwijs.startpagina.nl/prikbord/4485770/voordelen-van-youtube-onderwijs-(column-van-francisco-van-jole)#msg-4485770

    Oftewel: www.onderwijs.startpagina.nl/prikbord/4485770/voordelen-van-youtube-onderwijs-(column-van-francisco-van-jole)#msg-4485770