klein updatje

  • bianca

    hallo,

    weet niet of jullie het verhaal nog weten van mij over de lerares op school waar me oudste dochter bang voor was.

    Ik heb ze naar een andere school gedaan daar zijn ze 1 september begonnen en hebben het helemaal naar hun zin daarzo..

    Me oudste dochter zit in groep 7 en komt nu alleen maar met alleen maar G (van goed) thuis voor haar toetsen dat heeft ze op die andere school nooit gehad. Dat is een teken dat ik er goed aan heb gedaan.. Me jongste dochter zit in groep 4 en heeft haar draai ook helemaal daarop school gevonden dus alles gaat perfect. Ze gaan met heel veel plezier daar naar toe.

    Er zitten nu nog 4 kinderen bij haar in de klas van haar ouwe school dus een paar klasgenootjes zijn mee gegaan. Dat is wel leuk en die komen ook alleen maar met goeie cijfers thuis..

    De eerste schooldag was het leukst we kwamen de schooldirecteur tegen van de ouwe school en die keek heel raar en ik zei heb het tegen je gezegt als je niks doet met onze klachten halen we de kinderen weg en naar een andere school. Hij liep weg zonder iets te zeggen..

    Kreeg een paar dagen later een brief van de ouwe school waarin stond dat ze me klacht toch beter hadden moeten behandelen en meer naar ouders zou gaan luisteren en dat als de kinderen weer terug wilde komen naar de school dat het geen probleem zou zijn.

    Nou wat denk je zelf…

    Zoals als ik altijd zeg luister naar je gevoel en je hart dan weet je dat je het goed doet en dat heb ik op zeker gedaan..

    groetjes bianca

  • ¥ Lotje ­­¥

    Fijn dat het goed gaat . zo zie je maar weer.

    Veranderen van spijs doet wonderen ;)