Corrigeren van verslagen/ scriptie, schrijven van brieven enz.

• Monique de Kruijff

Beste allemaal,

Wil je, je verslag/ scriptie taalkundig foutloos inleveren? Laat het dan nakijken door mij!

Ik ben op dit moment werkzaam als secretaresse en momenteel bezig met de opleiding MIddle Management (particuliere opleiding).

Ik vind het leuk om taalkundig bezig te zijn en stort me graag in een verslag of scriptie.

Voor studenten heb ik dan ook een speciaal tarief.

Mail je verslag/scriptie naar mij toe en ik maak een prijsopgave!

Tevens is er bij mij de mogelijkheid voor het “kopen” van sollicitatiebrieven of het opzetten van een goede CV.

Voor vragen, mail gerust!

Met vriendelijke groet,

Monique de Kruijff

• E

Ik zal mijn scriptie graag na laten kijken. Het zijn 50blz inclusiief bijlage/inhoudsopgaven en voorblad.

Het liefst voor eind januari. Lukt dit en wat is je tarief?

mvg E

• shamir

Beste Monique,

Ik wilde graag informeren of u nog cripties nakijkt?

Ik ben aan het afstuderen en ik zou graag mijn criptie laten corrigeren.

Heeft u enig idee wat ik ongeveer kwijt zou zijn aan een criptie.

Ik hoop op een spoedige antwoord uwerzijds.

Met vriendelijke groeten,

Shamir Bakridi

• clamb

I had a lot of harvest after seeing this post of yours! Before, I used to play games word wipe, this is a fun game for entertainment, but now I will follow you, read your articles will have more knowledge.

• sarah

I have completed my master's thesis and I really appreciated your comments on it. You are an expert of Leadership Coach Training Programs on this and I would appreciate your input

• Velma

I enjoy playing video games immensely. I can only unwind after a day of labor in this manner. I wish to immerse myself in the game and appreciate its enchanted universe. Therefore, many thanks for the game cookie clicker You suggested.

• liza

In the brand-new horror game poppy playtime, you'll be stuck alone in a gigantic toy factory while being hunted by a terrible beast. Are you up for the challenge? Begin immediately and have fun!

• Bobby

Thank you for this wonderful post, great article, keep up the excellent work. Beast Boy Jacket

• andrew

​Excellent blog! Such clever work and exposure! Keep up the very good work. Miles Morales Jacket

• Eddie

Put more informative things on this blog page, and thanks for sharing this. 8 Ball Jacket